وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اقتصاد ایران باید منطقه‌ای و فدرالی مدیریت شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی محسن رضایی، داوود دانش جعفری وزیر پیشین امور اقتصادی دولت نهم که پس از لغو برنامه سفر رضایی در پی تداخل ضبط برنامه های ویژه تلویزیونی انتخابات، ابتدا به دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان رفته بود، در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برای دانشجویان سخنرانی کرد.

دانش جعفری در سخنان خود با اشاره به برنامه های اقتصادی محسن رضایی برای اداره کشور، گفت: با توجه به پتانسیل بالای مناطق مختلف کشور، می‌توان اقتصاد ایران را به صورت منطقه‌ای و فدرالی مدیریت کرد تا استان‌ها از در آمدهای خود در داخل خود استان استفاده کنند.
وی تکریم و پاسداشت حقوق شهروندی را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: می‌بایست حقوق شهروندی تمامی ایرانیان را مورد تکریم قرار دهیم و وارد حریم خصوصی هیچکس نشویم، چرا که حفظ آبرو و حیثیت هر فرد ایرانی در حیطه وظایف دولت است.
پس از سخنان دانش جعفری، جلسه پرسش و پاسخی نیز برگزار شد که دلیل حمایت وی از محسن رضایی و خروج از دولت نهم از جمله مهم‌ترین پرسش های دانشجویان از رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی محسن رضایی بود.
دانش جعفری در پاسخ به سوالات دانشجویان، خاطر نشان کرد: در حالیکه وزیران می‌بایست در حوزه تخصصی خود دارای اختیارات کامل باشند، این مهم در دولت نهم نادیده گرفته می‌شد و موارد مختلف رخ داده حکایت از مدیریت سلیقه‌ای در دولت داشت.
داوود دانش جعفری پس از حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان، به مسجد آیت الله دستغیب این شهر رفت و در جمع مردم این شهر نیز به ارائه دیدگاه های محسن رضایی در خصوص مسائل متعدد پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد