وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نبوی: محسن رضایی الگوی مدیریتی کشور را تغییر می دهد

سید احمد نبوی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) گفت: محسن رضایی الگوی مدیریتی کشور را تغییر می دهد.


به گزارش ایفنا نیوز، در جلسه پرسش و پاسخ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) سید احمد نبوی (عضو شورای راهبردی ستادانتخاباتی محسن رضایی) 4 محور اصلی و قابل توجه گفته های دکتر رضایی را در سخنانش برشمرد و گفت: طرح دولت ائتلافی، کارآمد و متعهد که دکتر رضایی بر آن تاکید کرده است می تواند مدیریت کشور را از بن بست خارج نماید. 

وی ادامه داد: حضور تمامی نیروهای انقلاب با گرایشات متفاوت سیاسی و در راستای منافع ملی در کنار رئیس جمهور مقتدر، راهکار برون رفت از مشکلات فعلی جامعه از جمله بیکاری، تورم و بحران اقتصادی موجود می باشد. 

سید احمد نبوی با بیان اینکه محسن رضایی پدیده انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری خواهد بود، افزود: هر چهار کاندیدا در شرایط تقریباً مساوی از نظر آرای مردمی به سر می برند ولی در این میان کاندیدایی که ذهن تئوریک دارد، برنامه محور است و دیدگاههای کلان او در قالب برنامه های مدرن صورت ارائه شده باشد را انتخاب می کنند. 

سید احمد نبوی در ادامه خاطرنشان کرد: به طور طبیعی برنامه های کاندیداها و میزان کارآمدی آنها از طریق مناظره ها و مصاحبه های رادیو تلویزیونی آنها مشهود خواهد بود. 

نبوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تقویت شوراهای شهر، ایجاد سندیکای کارگری و کارفرمایی برای اصناف از جمله برنامه هایی است که دولت ائتلافی دکتر رضایی آنها را در اولویت های کاری خود قرار خواهد داد. 

عضو شورای راهبردی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در پایان در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان درباره میزان رای مردم به محسن رضایی، اذعان کرد: ایشان با این انگیزه که در الگوی مدیریتی کشور تحولات مفیدی را رقم بزنند و با تصمیم شخصی خود تصمیم به حضور در انتخابات را گرفته اند و قطعا آرایی از هر سه کاندیدای دیگر را به خود اختصاص خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد