وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وداع یک دانشجو با مچ ‌بند سبز در حضور موسوی

سفر روز گذشته میرحسین موسوی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان زنجان حاشیه‌هایی داشت که به شرح زیر می‌باشد:

*در هنگام ورود میرحسین به استان زنجان تعدادی از حامیانش برای استقبال از وی به پلیس راه زنجان آمده بودند و به زبان آذری شعاری را سر دادند که معنای فارسی آن "نفس سید، قفس و می‌شکنم " است.


*در سالن دانشگاه زنجان در هنگام سخنرانی میرحسین پلاکاردهایی به دست دانشجویان بود که روی آن نوشته شده بود: "چند بار استعفاء ! "، "میرحسین نخست وزیر امام(ره) یا هاشمی رفسنجانی "، "موسوی صراحت صراحت " و "آقای موسوی گفتمان امام با نهضت آزادی جمع نمی‌شود ".

*در ادامه مراسم، دانشجویان برای طرح سوالات خود به روی سن آمدند که مجری از دانشجویان خواست تا یک سوال بپرسند و در این لحظه حاضران در سالن شروع به هو کردن مجری برنامه کردند.

*هنگامیکه که یکی از مسئولین بسیج دانشجویی زنجان برای پرسیدن سوال به روی سن آمد، حاضران در سالن وی را هو کردند و در هنگام سوال پرسیدن نیز چندین بار به طرف وی کاغذهای مچاله شده پرتاب شد.

*در ادامه مراسم نماینده انجمن اسلامی دانشگاه زنجان به زحمت به روی سن آمد.

وی خطاب به موسوی با این ادعا که انقلاب فرهنگی بزرگترین ظلم به دانشجویان بود، گفت: مسئول انقلاب فرهنگی شما بودید.

وی افزود: میرحسین آفرین بر تو که بر روی همه چیز موج سواری می کنی و احسنت بر تو و رئیس تو محمود احمدی‌نژاد ! من برای این سیاه پوشیده‌ام که امروز روز قتل جنبش دانشجویی است.

نماینده انجمن اسلامی دانشگاه زنجان پس از گفتن این جمله به نشانه اعتراض، مچ‌بند سبز خود را باز کرد و جلوی میرحسین روی میز گذاشت.

* موسوی در پاسخ به سخنان این فرد گفت که من مسئول انقلاب فرهنگی نبودم و امام (ره) هیئتی را مسئول رسیدگی به کارهای مربوط به انقلاب فرهنگی کرد.

*در پایان این مراسم دو تن از طرفداران میرحسین و کروبی در خارج از سالن به فحاشی علیه یکدیگر پرداختند و می‌خواستند درگیری ایجاد کنند که افراد حاضر اجازه درگیری ندادند.

* در هنگام سخنرانی وی در مسجد جامع زنجان، شاخه‌های زیتون بین حاضران پخش می‌شد و حاضران در طول سخنرانی، این شاخه‌ها را تکان می‌دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد