وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سو استفاده انتخاباتی از آیت الله بهجت

در حالیکه حامیان دکتر احمدی نژاد با سواستفاده از تشییع جنازه آیت الله العظمی بهجت اقدام به سردادن شعارهای انتخاباتی کردند سایت حامی رییس جمهور نیز در خبری با عنوان دعای آیت الله بهجت در حق دکتر احمدی نژاد نوشت:

.

رئیس‌جمهور در جریان اولین سفر خود به قم در دوره ریاست جمهوری با آیت‌الله العظمی بهجت دیدار کرده بودند که این مرجع بزرگ تقلید در آن دیدار نکات و نصایح اخلاقی را بیان و در حق دکتر احمدی نژاد دعاکرده اند.

به گزارش رجانیوز به نقل از یکی از حاضران در آن دیدار، آیت‌الله العظمی بهجت خطاب به دکتر احمدی‌نژاد گفته بودند: خداوند بر حسن حال شما بیفزاید.

ایشان افزوده بودند: ببینید خدا از چه راضی است و از چه راضی نیست؟ همیشه در نظر داشته باشید که شاهد، حاکم است.

این مرجع تقلید به نقل از آیت‌الله شاه‌آبادی خاطرنشان کرده بودند: خدا نمی‌تواند که نداند، خدا همه چیز را می‌داند. خدا نمی‌تواند که نتواند، خدا بر همه چیز قادر است.

ایشان تأکید کرده بودند: خدا را ناظر بدانید نه فقط در اقوال بلکه در قلوب.

آیت‌الله العظمی بهجت در این دیدار افزوده بودند: از خدا بخواهیم که ما را هلاک نکند، چون اگر ما اهلاک کردیم، خداوند ما را هلاک می‌کند. از خدا بخواهیم که ما را هلاک نکند.

ایشان همچنین گفته بودند: خود را مستقل از خدا ندانیم.

این مرجع تقلید در پایان اظهار داشتند: این دعا را مرتب بخوانید: "اللهم اجعلنی فی درعک الحصینة التی تجعل فیها من ترید"

این درحالیست که آن مرجع فقید شیعه مشابه این دعاها را در حق کلیه مراجعان وملتسمان دعا ابراز می کردند و با وجود پافشاری و درخواستهای مکرر اطرافیان دکتر احمدی نژاد بویژه سقای بی ریا مشاور امور روحانیون ریاست جمهوری طی سه سال گذشته همگام با سایر مراجع از پذیرفتن وملاقات با دکتر احمدی نژآد خودداری کرده بودند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد