وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کروبی: تاآخر هستم

حجت‌الاسلام مهدی کروبی امروز در حاشیه سفر به اردبیل در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل در پاسخ به این سئوال که "اگر در روزهای آخر به این نتیجه برسد که نمی‌تواند رای لازم را کسب کند به نفع موسوی کنار می‌رود یا نه؟ " گفت: بنده به هیچ عنوان قصد چنین کاری ندارم اما ممکن است موسوی به این کار دست بزند.

وی خاطرنشان کرد: احساس می‌کنم تکثر کاندیدا در جبهه اصلاح‌طلبان مانع از پیروزی احمدی‌نژاد شده و سرنوشت انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود.
کاندیدای حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: معتقد هستم در دور دوم انتخابات هر کاندیدایی با احمدی‌نژاد رقابت کند برنده نهایی اوست و این موفقیت اصلاحات است.
وی ادامه داد: آنهایی که زمانی شعار 50 هزار تومان من را مسخره می‌کردند امروز به 80 هزار تومان نقد احمدی‌نژاد بخندند که آیا فکر من درست کار می‌کرد یا کپی‌برداری احمدی‌نژاد از این طرح اصولی است.
رئیس مجلس ششم در پاسخ به این سئوال که " چقدر به پیروزی خود امیدوار هستید؟ " گفت: اگر 100 درصد به پیروزی امیدوار نبودم هیچ وقت به میدان رقابت نمی‌آمدم چرا که معتقدم این بار پیروزی با اصلاح‌طلبان است.
کروبی در پاسخ به این سئوال که "شب انتخابات آیا قصد دیدن رویاهای شبانه را دارید؟ " گفت: قرار است شب انتخابات نخوابم که امیدوارم این بار در پریشانی خواب من فرد دیگری برگزیده نشود.
وی در پایان در خصوص حمایت برخی افراد طرد شده دوران اصلاحات از وی تصریح کرد: اینها افراد طرد شده نیستند بلکه همه آنها از ذخایر انقلاب و نظام هستند که من به همراهی آنها افتخار می‌کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد