وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

موسوی شبیه ترین فرد به شهید رجایی است

همسر شهید رجایی گفت: میرحسین موسوی از نظر تفکر، بینش و مدیریت نزدیکترین و شبیه ترین فرد به شهید رجایی است.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمانشاه، عاتقه صدیقی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر به کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هشت سال مدیریت موسوی بر دستگاه اجرایی کشور در زمان دفاع مقدس ثابت کرد که ایشان مدیر شرایط بحرانی است.

 

وی با اشاره به تواناییها و تفکر موسوی گفت: تفکرات کارشناسانه و توجه ایشان به قانون و قانونگرایی و نیز اعتقاد به کار تیمی نشان می دهد که موسوی مدیری لایق برای اداره کشور است.

 

همسر شهید رجایی انجام بعضی تصمیمات غیرکارشناسانه و نسبت دادن آن را به شهید رجایی بسیار ناروا دانست و تصریح کرد: انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی که دولت فعلی با بهره گری از نام شهید رجایی انجام داد حرکتی ناروا و غیر واقع بود زیرا شهید رجایی مرد قانون بود و همیشه خود را ملزم به رعایت دقیق قانون و برنامه می دانست.

 

صدیقی در ادامه با تشریح نوع و نگرش مدیریتی شهید رجایی گفت: شهید رجایی در مقابل مردم و قانون خاضعانه رفتار می کرد و این خضوع باعث می شد که مردم با ایشان احساس نزدیکی کنند.

 

وی افزود: رفتار ایشان هیچگاه قیم مآبانه نبود و خود را همیشه در مقابل مردم، قانون و خدای خویش پاسخگو می دانست.

 

شهید رجایی از گدا پروری و اداره کشور به شکل صدقه ای بیزار بود

 

صدیقی با اشاره به برنامه های شهید رجایی برای کمک به قشر مستضعف جامعه گفت: ایشان برای این قشر بر اساس احترام و عزتمندی برنامه ریزی می کرد که نمونه بارز آن طرح معروف شهید رجایی برای روستاییان بالای 60 سال بود.

 

وی ادامه داد: شهید رجایی از گداپروری و اداره کشور به شکل صدقه ای بیزار بود و بارها این موضوع را نوعی بی احترامی به مردم می دانست.

 

همسر شهید رجایی تصریح کرد: مدیریت صدقه ای برای کشور خطرناک است و این روند علاوه بر اینکه نوعی توهین به شخصیت مردم است برای آینده کشور نتایج خوشایندی نخواهد داشت.

 

وی اظهار داشت: موسوی با توجه به حوادث و اتفاقات و نوع مدیریت کشور طی چهار سال گذشته تکلیف را در آن دید که برای جلوگیری از این روند وارد عرصه شود.

 

صدیقی قانونگرایی موسوی را یکی از امتیازات برجسته ایشان عنوان و تصریح کرد: قانونگرایی موسوی نشئت گرفته از ایمان درونی اوست.

 

همسر شهید رجایی خاطرنشان کرد: موسوی با توجه به برنامه هایش فردی است که می تواند برمشکلات فایق آید و وضعیت کلی کشور را ساماندهی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد