وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اولویت حرکت بر اساس منشور مقام معظم رهبری است

در آستانه انتخابات مجلس وظیفه همه گروه های سیاسی این است که از خود گذشتگی داشته و بجای سهم خواهی بدنبال ایجاد وحدت باشند.


 
به گزارش خبرنگار سیاسی ایصدا، صیامی درباره اهمیت وحدت اصول گرایان گفت:اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری در اولویت است و ایشان فرمودند بحث انتخاباتی را به چالش امنیتی تبدیل نکنیم.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت افزود: وظیفه همه گروه ها این است که از خود گذشتگی و ایثار داشته و بجای سهم خواهی بدنبال ایجاد وحدت باشند.
وی افزود: من همیشه پیشنهاد داده و می دهم که دوستان قرار گرفته در ضلع اصولگرایی و خواهان وحدت از خود شروع کنند و خود کاندید نباشند.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت در ادامه اظهار داشت: همچنین مقام معظم رهبری تأکید کرده اند که جاذبه در حد اعلا و دافعه در حد ضرورت باشد.


فایل صوتی مصاحبه آقای دلاور صیامی


صیامی گفت: شاید به مصلحت نظام و حکومت است که سکوت کنیم. اینکه همه اعتراض داشته و فضای جامعه را آشفته کنند، نتیجه آن آشفتگی فکری و سیاسی می شود و مردم سردرگم خواهند شد که چه کنند.
دبیر کل جمعیت حامیان ولایت تاکید کرد: هیچ بهانه ای نباید در وحدت اصولگرایان خدشه وارد کند و بحث اصولگرایی باید بر اساس منشور مقام معظم رهبری باشد و مشخص شود که چه چیز می تواند در این بحث قرار گیرد و چه چیز نمی تواند در این بحث قرار بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد