وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

چهره ها و گروههای ارزشی در انتخابات آینده حضوری فعال خواهند داشت

چهره ها و گروههای ارزشی در انتخابات آینده حضوری فعال خواهند داشت

نام گذاری سال جاری به نام “جهاداقتصادی ” از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی ، نشان دهنده اهمیت این موضوع و درک عمیق رهبری از شرایط موجود می باشد.

حمیدرضا فولادگر ، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ، درجلسه هفتگی جبهه حامیان ولایت با ذکراین نکته که درچند هفته اخیرشاهد چالشهای جدیدی علیه ایران با سه محوریت مشخص بودیم گفت : یکی از این محورها ، به جریان افتادن دوباره پرونده هسته ای به شکلی مصرانه تر و با طرح ادعاهایی مبنی برتولید سلاح های هسته ای از سوی ایران بود درحالیکه پس از سالها بحث ، بازدید های مکرر نمایندگان آژانس انرژی اتمی و …  این امرتنها می تواند یک حربه برای به چالش کشیدن فعالیتهای هسته ای ایران باشد چراکه به اذعان تمامی کارشناسانی که تا کنون از تسلیحات هسته ای ایران بازدید نموده اند ، این ادعا کاملا بی معنا بوده و فعالیتهای هسته ای ایران کاملا صلح آمیز می باشد.

 

وی درمورد دومین چالش مطرح شده علیه ایران گفت : دومین مبحثی که بهانه ای برای ایجاد غوغا علیه ایران شده است ، همان بحث کذایی !”تروریسم ” و برنامه ریزی برای ترورسفیرکشورعربستان بوده است که متاسفانه کشورعربستان نیزبا برخورد ی غیرمنطقی به آن دامن زده است درحالیکه به راحتی می توان کذب و دسیسه بودن این ماجرا را اثبات نمود!       

فولادگر  درخصوص سومین و آخرین چالش جدید علیه ایران نیزگفت : سومین محور توطئه علیه ایران نیزدوباره خوانی بحث و پرونده کهنه “حقوق بشر” و همان داستان قدیمی ادعای ممانعت ایران برای بازدید از زندانها درکنار طرح ادعای رفتارغیرانسانی علیه زندانیان واز این دست ادعاهاست درحالیکه دراین مورد نیز بازرسان نمایندگان بین المللی کذب بودن ابن ادعاها را اثبات نموده است !

وی با نتیجه گیری از این سخنان افزود : به طورخلاصه به سادگی می توان استدلال نمود که دریک جریان سازی دوباره ، دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال استفاده از هرحربه ای برای تضعیف انقلاب بوده و هستند که البته مسلما این بارنیز مانند موارد متعدد گذشته با هوشیاری ملت و هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری ناکام خواهند ماند!

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : اما به راستی درطول شش ماهه گذشته چند درصد از فرمایشات وتوقعات مقام معظم رهبری محقق شده است ؟!!!

وی گفت : من معتقدم نه مجلس و نه دولت ، هیچ کدام نتوانسته اند درتحقق اهداف و برنامه های مورد نظررهبری موفق باشند!

  وی با تاکید براهمیت  انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی گفت : این دوره با توجه به رخدادهای کشوردرطول چهارساله گذشته از چنان اهمیتی برخورداراست که بسیاری از چهره ها و گروههای ارزشی که سالهاست حضورشان درعرصه های سیاسی کم رنگ شده ، اعلام کرده اند که در این دوره حضوری فعال خواهند داشت !که شاید یکی از سرشناس ترین آنها آیت الله مهدوی کنی و حزب روحانیت مبارز باشد که به گفته خودشان دراین دوره حضوری فعال خواهند داشت !

فولاگر درپایان تصریح نمود : امیدواریم با وحدت اصولگرایان و احساس وظیفه آنها شاهد رونق هرچه بیشتر انتخابات و حضورگروههای ارزشی درکرسی های مجلس باشیم. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد