وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ما به دنبال کاندیداهای ارزشی و معتقد به نظام و ولایت هستیم

جهانگیر دایی حامد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی فرهنگ آشتی انلاین تصریح کرد:جبهه حامیان ولایت به دنبال تحقق آرمان های امام راحل و اجرایی نمودن مواضع رهبری در راستای رشد و توسعه جامعه است که از طریق کسب پروانه حزبی این اهداف بهتر و عملی تر اجرایی خواهد شد.
وی اظهار داشت:اعضای جبهه حامیان ولایت در هر شرایطی به دنبال تحقق وحدت بین نیروهای ارزشی و معتقد است چراکه این مهم می تواند پلکانی برای رشد نظام جمهوری اسلامی و تحقق اهداف ولایت فقیه باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه حامیان ولایت گفت:جبهه حامیان ولایت با وزارت کشور برای دریافت پروانه حزبی مذاکره نموده و مدارک لازم جهت دریافت پروانه را ارائه کرده است. به زودی پروانه حزبی دریافت و فعالیت رسمی خود را آغاز می نماید. 
 

دایی حامد خاطر نشان کرد:ما به دنبال کاندیداهای ارزشی و معتقد به نظام و ولایت هستیم و از کسانی که از اصول و ارزشهای اسلامی فاصله می گیرند و هزینه های گزاف میلیاردی را برای انتخابات خود انجام می دهند حمایت نمی کنیم چراکه وامدار شدن آنها قطعا هزینه های زیادی را برای نظام و انقلاب خواهد داشت.
دایی حامد اذعان داشت:این جبهه به دنبال اجماع حداکثری است تا هم مردم و هم نظام به غایت نهایی که منفعت کشور است دست پیدا نماید.بدین وسیله می توان کشور را از هر گونه سوء استفاده بیگانگان و منفعت طلبان داخلی و خارجی دور کرد.
وی درخصوص کمیته وحدت خاطر نشان کرد:اعضای این کمیته به دنبال وحدت هستند و تمامی کسانی که در این کمیته فعالیت می کنند یا قصد فعالیت دارند باید از سهم خواهی در انتخابات اینده دوری نمایند و تنها به دنبال خدمت به نظام و مردم در هر شرایطی باشند.
دایی حامد تصریح کرد:افراد و چهره ها در عرصه ی سیاسی باید از خواسته های خود دست کشیده و به دنبال منفعت مردم و کشور باشند تنها در این صورت است که میتوان به موفقیت دست پیدا کرد.
وی خاطر نشان کرد:تا به حال با ۸+۷ جلسه ای را برگزار نکرده ایم اما برای دست یابی به وحدت و هم فکری حاضر به مشارکت با این کمیته هستیم و امیدواریم در آینده ای نزدیک این اتفاق به وقوع بپیوندد.
دایی حامد در پایان گفت:از همه ی مسئولین و دست اندرکاران انتخابات می خواهیم که تقوای سیاسی و اجتماعی خود را تقویت کرده تا به اتفاق نظر و اجماع لازم دست پیدا نمائیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد