وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جریان انحرافی منافقان جدید به شمار می آیند

دبیر کل جبهه حامیان ولایت گفت:جریان انجرافی که توانسته است با برخی کمک های دولت در سیاست رخنه پیدا کند همان منافقان جدید به حساب می آیند که به دنبال ضربه زدن و براندازی نظام هستند.
 

 دلاور صیامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی فرهنگ اشتی تصریح کرد:برخی اعضای برخی تشکل های نو پا از جمله جبهه پایداری که متشکل از حامیان دولت است برای اهداف جریان انحرافی فعالیت می کنند و تنها به دنبال سهم خواهی و منفعت طلبی خود از شرایط کشور هستند. 

وی اظهار داشت:هدف از تشکیل کمیته ۸+۷ دست یافتن به وحدت حداکثری تمامی اصولگرایان است این کمیته با محوریت آیت الله مهدوی کنی تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم به کار خواهند بست و افرادی که در این راستا سنگ اندازی انجام می دهند از دایره اصولگرایی خارج هستند. 

صیامی اذعان داشت:اعضای تشکیل دهنده ۸+۷ مورد قبول جبهه حامیان ولایت است و ما آمادگی داریم تا برای رسیدن به وحدت به این کمیته ،کمک های لازم جهت دست یافتن به وحدت را از طرق مختلف انجام دهیم.
وی ابراز داشت:جبهه حامیان ولایت در هر شرایطی تابع بیانات و مواضع رهبری است چراکه معتقد هستیم مواضع رهبری در هر شرایطی توانسته کشور را با کمترین خسارت از موانع و مشکلات عبور دهد و به سر منزل مقصود نزدیک نماید.
صیامی خاطر نشان ساخت:اصولگرایان در هر موقعیتی باید چارچوب و مرامنامه اصولگرایی را به طور کامل قبول داشته باشند در این مرامنامه ذکر شده است که یک اصولگرای واقعی باید عملکرد مثبت را مورد تشویق قرار داده و از عملکرد منفی انتقاد نماید پس در نتیجه نمی توان شخصی را که منتقد به عملکرد دولت است از دایره اصولگرایی خارج کرد و نام جدید برای او در نظر گرفت. 

وی در خصوص فعالیت های جبهه حامیان ولایت گفت:این جبهه با وجود اینکه همانند یک طفل نوپا تازه تاسیس است اما توانسته نقش موثری در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور ایفا نماید با صرف کمترین هزینه بیشترین عضو گیری را انجام داده و در حال حاضر در نقاط مختلف کشور به دنبال کشف نخبگان و جذب آنان برای فعالیت است. 

صیامی اظهار داشت:جبهه حامیان ولایت به دنبال کار عملیاتی سیاسی است چراکه از این طریق می توان رشد و توسعه هر چه بیشتر را برای کشور به ارمغان اورد که این مساله هم به نفع مردم و هم به نفع نظام خواهد بود. 

وی خاطر نشان ساخت: انتخابات اتی کشور تک حزبی برگزار نخواهد شد چراکه اصلاح طلبان ولایت مدار و خط امامی در این انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.انتخابات تک جناحی هیچ گاه به نفع کشور نخواهد بود و تا جایی که ما اطلاع داریم اصلاح طلبان نیز در انتخابات اتی حضور پیدا خواهند کرد.
 
صیامی اذعان داشت:جریان انحرافی از طریق برخی تشکل ها و فعالیت ها به دنبال این است که ۱۷۰ کرسی مجلس را خود معرفی کرده و در آینده نیز از طریق آن نمایندگان به اهداف خود دست پیدا نماید که ما نیروهای ارزشی از این عمل جلوگیری به عمل خواهیم آورد.
 
وی تصریح کرد:با توجه به بیداری اسلامی ای که در منطقه خاورمیانه رخ داده و سر منشا ان از جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است، کشور ما در حال حاضر وظیفه ی سنگینی بر عهده دارد و باید با تدبیر و گوش سپردن به بیانات رهبری به دور از تفرقه و هرج و مرج داخلی این شرایط حساس را پشت سر گذاشت. 

صیامی در پایان گفت:کلینتون در اظهارات اخیر خود اعلام کرد که اگر ملت ایران بخواهد ما حاضر به کمک به ملت هستیم اما این شخص باید اگاه باشد که در داخل کشور هیچ فردی پذیرای این دعوت معاندین و دشمنان نخواهد بود و در هر شرایطی از آب و خاک کشور با تمام وجود در برابر بیگانگان دفاع خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد