وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پیروز اصلی انتخابات آتی حامیان ولایت خواهند بود

پیروز اصلی انتخابات آتی حامیان ولایت خواهند بود

جهانگیر دایی حامد  عضو شورای مرکزی و مسئول کمیته  انتخابات جبهه حامیان ولایت  در مورد ولایت پذیری احزاب و جمعیت های مطرح در انتخابات گفت : ولایت پذیری و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه به اسم و عنوان هایی چون اصولگرایی و . . . نیست به عملکرد ایشان است و  تا زمانی که در عملکرد خود این را اثبات کنند مورد تایید مردم هستند . مردم اصولگرای حقیقی و حامیان ولایت را بهتر از هر کارشناس سیاسی و حزبی تشخیص می دهند . یقینا در انتخابات اخیر مجلس جدا از نامها و هیاهو های سیاسی حامیان حقیقی ولایت که مردم هستند پیروز انتخابات خواهند بود.

وی در مورد حضور جمعیت در انتخابات مجلس گفت : جعیت حامیان ولایت در انتخابات با توجه به اهمیت حضور حداکثری مردم با سلیقه های گونا گون ، کاندیداهای مورد نظر جمعیت  را در سراسر کشور با محوریت ولایت مداری و اخلاق مداری در انتخابات در معرض انتخاب مردم قرار خواهد داد.

  

مسئول کمیته  انتخابات جبهه حامیان ولایت  در مورد وحدت اصولگرا ها گفت :

ما وحدت  اصولگرایان را امری ضروری می دانیم ولی خیلی از احزاب و افراد امتحان خود را پیش از این خوب پس ندادند همچنین از آنجا که حامیان ولایت به تابعیت افراد از این اصل مترقی تاکید دارد همه حامیان ولایت را از احزاب و گروه های اصولگرا شامل می شود و ما خود را به این دسته بندی ها و گروه بندی ها محدود نمی کنیم .

ایشان در پایان پیرامون وجود شائبه حضور برخی افراد با سابقه های نظامی در انتخابات گفت :

اولا افرادی که پیش از این نظامی بودند ولی در حال حاضر منع قا نونی برای فعالیت سیاسی ندارند چرا باید این حق را از آنان به واسطه فعالیت های قبلیشان سلب کرد . ثانیا برخی چهره ها که پیش از این ولایت مداری و دغدغه های اعتقادی و دینی و دفاع از این آب و خاک و مردم را در سخت ترین عرصه های نظامی اثبات کرده اند اگر شایستگی دخا لت در اداره امور را نداشته باشند به چه افرادی  می توان اعتماد کرد؟؟؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد