وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جریانهای انحرافی و فتنه،کرسی های مجلس را نشانه رفته اند

جریانهای انحرافی و فتنه،کرسی های مجلس را نشانه رفته اند

پرویزسروری ، نماینده تهران درمجلس شورای اسلامی، با حضور در جلسه هفتگی جبهه حامیان ولایت که عصر سه شنبه نوزدهم مهرماه برگزار گردید، گفت : گزارش های رسیده حاکی از سرمایه گذاری عظیم آمریکا برای تصاحب کرسی های مجلس ازطریق احیاء جریان فتنه است .

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود : براساس گزارش های رسیده ، جریانهای انحرافی و فتنه کرسی های مجلس نهم را نشانه رفته و درصددند تا به هرطریق ممکن اصولگرایان را به حاشیه برانند.

 

وی گفت : آنها با این استدلال که درزمان انتخابات ریاست جمهوری و یا مجلس ، فضای انتقادی و رسانه ای بازشده ، جریان فتنه و انحرافی دوباره فرصت عرض اندام پیدا خواهند کرد، از مدتها پیش درصدد سازماندهی و سرمایه گذاری برروی این جریانها جهت کسب کرسی های مجلس هستتند.

وی آرایش اصلاح طلبان درانتخابات کنونی را نیز شامل دو قسمت دانسته گفت :گروه نخست ، شامل اصلاح طلبانی هستند که معتقدند به دلیل آنکه تیغه انتقادهایشان از”دولت ” به سمت “نظام ” رفته ، ازسوی ملت رانده شده و دیگر جایگاهی درجامعه ندارند.

سردار سروری افزود : اما گروه دوم اصلاح طلبان براین باورند که گرچه باید درمقابل جامعه و تریبونهای رسانه ای به چانه زنی و کسب امتیازازاصلاح طلبان پرداخت ، اما درپشت صحنه می بایست به جد ، درصدد سازماندهی و برنامه ریزی برای کسب کرسی های مجلس و دورخیزبرای انتخابات ریاست جمهوری به هرطریق ممکن، بود!  

وی تصریح کرد : برنامه ریزی جریانهای انحرافی، فتنه و بخش دوم اصلاح طلبان بیشتربرروی شهرستانهاست چراکه معتقدند پول یارانه ها باعث شده تا طیف انحرافی پیرامون رئیس جمهوربا اتکا به محبوبیت ایشان درشهرهای کوچک ، به راهیابی نمایندگان این کانون های جمعیتی به مجلس دلخوش نمایند بطوریکه حتی شنیده ام سردسته جریان انحرافی گفته است : ما حتی اگر ۴۰ – ۵۰ نماینده هم در مجلس نهم داشته باشیم کافی است چراکه با رایزنی می توانیم بقیه کرسی ها را نیزتصاحب کنیم !

 این سردارهشت سال دفاع مقدس بالا بردن توقعات جامعه را از دیگرراهکارهای جریان انحرافی در انتخابات مجلس نهم عنوان نموده و  گفت : شنیدن سخنان و استراتژی جریان انحرافی از زبان رئیس جمهورنیزموید همین نکته است . مثلا معلوم نیست طبق چه معیاری رئیس جمهور عنوان می کنند که ما می توانیم تا سه برابر رقم فعلی یارانه ها ، را به حساب مردم واریز کنیم ؟!!!با کدام موجودی ؟ آن هم درشرایطی که هم اینک نیزبودجه یارانه فعلی هم از محل اعتبارات دیگر تامین می شود!

وی ادامه داد: جریان انحرافی معتقد است برای حفظ قسمت “خاکستری ” باید یکسری از نیروهای ارزشی را هم فدا نمود! با همین استدلال است که آقایانی مثل “م ” و “ب” ترجیح می دهند استعفا داده و از پشت پرده جریان را هدایت نمایند.

 سروری درپایان اظهار داشت: درشرایط کنونی ، تنها راه مقابله با این جریانها ، وحدت بین طیف های مختلف اصولگرایان بوده و هست . چرا که چندگانگی و ارایه لیست های متعدد فقط باعث کاهش شدید آراء اصولگرایان خواهدشد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد