وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وظیفه ما اطاعت از رهبری و انتظار فرج امام زمان (عج) است

وظیفه ما درزمان کنونی اطاعت از رهبری و انتظار فرج امام زمان (عج) است

حجت الاسلام  طباطبایی نژاد ، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ، درجلسه هفتگی جبهه حامیان ولایت با اشاره به نشانه های ظهورامام زمان (عج ) گفت : یکی از بارزترین نشانه های ظهور امام زمان (عج ) شنیده شدن صدای اسلام –یعنی اذان و الله اکبر-درتمامی سرزمینهاست که به لطف وجود جمهوری اسلامی این امرامروز دراکثرکشورهای اسلامی محقق شده است .

وی ادامه داد : دومین نشانه ذکر شده این است که باید دنیا را ظلم فراگیرد . بعضی از مسلمانان می گویند برای تعجیل در ظهورامام عصر (عج ) بایست زمینه بیشترشدن بساط ظلم را درجهان فراهم نمود درحالیکه این نظریه ، از منظرتمامی علما اعتقادی پوچ و نادرست است چرا که چه بخواهیم و چه نخواهیم ، ظلم درجهان درحال پیشرفت و گسترش است!

 حجت الاسلام  طباطبایی نژاد دربخش دیگری از سخنان خود، ازرشد “عقلی ” جامعه به عنوان یکی دیگر از نشانه های ظهور امام زمان (عج )یاد نموده و گفت : باید عقل جامعه زمینه پذیرش این ظهوررا داشته باشد که متاسفانه درشرایط کنونی این امرمحقق نشده است .

وی افزود : درجریان فتنه ۸۸ برهمگان روشن شد که درصورت عدم وجود رهبری فرزانه و با درایت کشور می تواند با چه آسیب ها و مصیبتهایی روبرو باشد . پس وظیفه ما درزمان پرمخاطره کنونی ، انتظارفرج امام زمان (عج ) و اطاعت محض از رهبری برای حفظ انقلاب و کشوراسلامی ایران است .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد