وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه روز قدس

(مسلمانان،روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام  کشورهای اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد این ندا را سر دهند،هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد،اسراییل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را خواهد گرفت)                           حضرت امام خمینی  (ره)

 

روز قدس ،روز اسلام ،روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل استکبار است در همین راستا حضرت امام (ره) این روز مقدس را به عنوان گذرگاه انقلاب اسلامی برای رهایی همه مستضعفین عالم معرفی نموده اند.


 

اینک  دولت و ملت بزرگوار ایران بر خواسته امام عظیم الشان خود پای فشرده و با تبعیت کامل از فرامین مقام معظم رهبری ، در این برهه حساس  حمایت معنوی و مادی خود را از تمامی ملل مسلمان علی الخصوص برادران غیور فلسطینی اعلام داشته و از تمام جوامع  و مردم آزاده جهان انتظار دارند که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خصوص کودکان و خردسالان بی دفاع فلسطینی سکوت نکرده  و با اقدامات موثری از قبیل قطع روابط دیپلماتیک ، تحریم کالاهای اسراییلی، به مقابله با توطئه های استکباران و استعماران پردازند.یقینا با اقدامات همه جانبه ، این غده سرطانی را از صحنه روزگار محو خواهد شد.

 

بنابراین با دعوت از کلیه آحاد ملت مسلمان به اتحاد و پرهیز از تفرقه اعلام می داریم که با هزاران هزار دل توفنده و گروه ها گروه مشت گره کرده با خشمی مقدس در دل ها در راهپیمایی روز جهانی قدس که مقارن با لیالی قدر است شرکت کرده و سرود آزادی قدس شریف را سرخواهیم داد. انشا ا...

 

در پایان جمعیت حامیان ولایت از تمامی مومنین درخواست می نماید ضمن دعا برای نجات مسلمانان پاکستان و خروج از وضعیت بحرانی ،از کمک های انساندوستانه  در اینمورد دریغ نکرده وهدایای خویش را به مراکز تعیین شده تحویل فرمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد