وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

صهیونیسم تهدید واقعی برای صلح جهانی است

'عباس دامیانو دی پالما' رییس انجمن المهدی ایتالیا گفت: صهیونیسم همواره باعث ایجاد نفرت، جنگ، تجاوز، ظلم و نابودی بوده و یک تهدید واقعی برای ثبات صلح جهانی است.
این روحانی شیعه ایتالیایی روز چهارشنبه به مناسبت روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رم، تاکید کرد: هر انسان آزاده که از عقل سلیم و حس انساندوستانه برخوردار است در قبال نسل کشی و قتل عام ملت فلسطین که ده ها سال است از سوی رژیم صهیونیستی ادامه دارد، سکوت نخواهد کرد.



وی گفت : باید همه مسلمانان جهان با اتحاد و همبستگی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی مقاومت کنند و دولت ها تا آزادی قدس شریف و سرزمین های اشغالی با موضع گیری های خود از ملت تحت ستم فلسطین حمایت کنند و برای پایان دادن به این اوضاع فاجعه بار، تلاش کنند.
وی افزود: در این جهت کشورهای آزاد جهان، انجمن ها و حتی افراد باید همگی در یک برنامه واحد بشردوستانه و سیاسی کار کنند چرا که مساله فلسطین صرفا مربوط به یک مذهب خاص و یا یک حزب سیاسی و یا یک کشور خاص نمی شود بلکه مربوط به همه بشریت است.
رییس انجمن المهدی ایتالیا، افزود: من عقیده دارم که هیچ انسانی نمی تواند در قلبش جنایات رژیم صهیونیستی را بپذیرد؛ حس عدالت خواهی، استقلال و آزادی، عناصری هستند که در طبیعت انسان ها نهفته اند و هیچکس نمی تواند و نباید از آن صرفنظر کند. صهیونیسم همواره باعث ایجاد نفرت، جنگ، تجاوز، ظلم و نابودی بوده و یک تهدید واقعی برای ثبات صلح جهانی است.
این روحانی شیعه ایتالیایی افزود: با توجه به این شرایط، نخستین گامی که می تواند در مقابل جنایات صیهونیست ها به نتیجه برسد و صلح و عدالت را به سرزمین های اشغالی بازگرداند، اتحاد همه ملت ها و مسلمانان جهان است که روز جهانی قدس آغازی برآن است.
وی گفت: باید با پیروی از فرامین بنیانگذار جمهوری اسلامی و تدابیر داهیانه آن حضرت در قبال مردم فلسطین ، صدایمان را به گوش همه ملت ها و جهان برسانیم و انزجار خود را از ظلم و ستم رژیم صیهونیستی تا آزادی کامل قدس شریف نشان دهیم.
رییس انجمن المهدی ایتالیا ، تاکید کرد: یقینا سکوت اروپا و شورای امنیت سازمان ملل، شراکت در جنایات صهیونیست ها محسوب می شود و باید گفت که متاسفانه سازمان ملل اغلب بخاطر فشارهای خارجی و وجود حق وتو که تاثیر آن را خنثی می کند، مشروط شده است. بنابراین سازمان ملل بخاطر ناتوانی ساختاری قدرت تضمین امنیت در جهان را ندارد و همین باعث می شود که لزوم ایجاد یک سازمان جدید بین المللی متشکل از دولت ها و نهادهای ترویج کننده ثبات جهانی صلح و عدالت در مقیاس وسیع حس شود، تا اینکه سرانجام دادگاهی بی طرف تشکیل شود و اسراییل را برای جنایت علیه بشریت محاکمه کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد