وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

هشدار حامیان ولایت به طراحان پروژه جنگ ادیان

حادثه تروریستی 11 سپتامبر که 9 سال قبل منجر به کشته شدن هزاران نفر در آمریکا گردید یکی از اقدامات گروه نو محافظه کار و تندروی  یهودی که از زمان جورج بوش در آمریکا تحت عنوان مسیحیان یهودی ظهور کرده بود، با همکاری تعدادی از نیروهای القاعده این پروژه را اجرا کردند. که عدم حضور صهیونیست ها در روز حادثه در محل فوق خود و عدم اطلاع نهادهای امنیتی آمریکا از این اقدام تروریستی بی سابقه خود جای تامل دارد. این گروه برای رسیدن به اهداف شوم خود در تقویت لابی های یهودی در داخل آمریکا و پیوند آنها با یهودیان اسرائیلی از هر اقدامی در این راستا فرو گذاری نکردند.آنها چند روز پیش در آستانه سالروز حادثه تروریستی 11 سپتامبر برای پوشش دامنه جنایتشان پیش دستی کرده و با طراحی مسائلی دیگر نظیر سناریو آتش زدن قرآن توسط یک کشیش آمریکایی و یا ساخت مسجد در محدوده وقوع حادثه 11 سپتامبر تمام تلاش خود را بکار بردند تا نگذارند آشتی بین مسیحیان و مسلمانان از سر گرفته شود و اوباما را در طرحهای صلح مسلمانان به چالش بیندازند.که از دورنمایی چنین اقداماتی می توان متوجه برنامه ریزی آنان برای اجرای پروژه جنگ ادیان ، به چالش کشیدن صلح جهانی،تقابل دین مبین اسلام با مسیحیت شد.

در همین راستا با عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر(عج)،مقام عظمای ولایت و ملت مسلمان ،اعلام می داریم تا آخرین قطره خون از اسلام عزیز دفاع نموده و بیشتر از قبل با برادران دینی خود در سراسر جهان اعلام همبستگی می نماییم و خواستار اتحاد فی ما بین هستیم تا دستان آلوده به خون مردمان بیگناه از این پروژه خطرناک مثل هر زمان دیگری ناکام بمانند. یقینا این عمل نسنجیده و نابخردانه منجر به اتحاد مسلمانان با سایر ادیان الهی گشته و به روز تقابل ادیان الهی و پیروان آن  با صهیونیست ها مبدل خواهد شد. انشا ا...

جمعیت حامیان ولایت خواستار هوشیاری و بیداری رییس جمهور امریکا برای رهایی از دام های شیطانی و جنایتکارانه صهیونیست ها شده تا با تصمیمگیری های عاقلانه مانع تقابل جدی میان برادران مسیحی و مسلمانان شود.ضمنا هرگونه اقدام برای توهین به مقدسات ملت ها را شدیدا محکوم نموده  و افرادی را که در روزهای آتی  تلاش برای بی حرمتی به انجیل کنند، همردیف با صهیونیست ها می داند.

 

 

                                                                     محمد نوری زاده

                                                                    مسئول رسانه جمعیت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد