وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

غفوری فرد: شجاعت احمدی‌نژاد استکبار را به ترس انداخته است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احمدی‌نژاد سیاست خارجی مقتدرانه‌ای را در پیش گرفته است، گفت: شجاعت احمدی‌نژاد، استکبار را به ترس انداخته است.

حسن غفوری‌فرد روز چهارشنبه و همزمان با دومین روز از هفته دولت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، عملکرد دولت را در امور اجرایی بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: احمدی‌نژاد در سیاست خارجی، بحث هسته‌ای، هوا و فضا، زیردریایی بسیار موفق عمل کرده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز احمدی‌نژاد با سربلندی در مقابل استکبار ایستاده است، بیان کرد شجاعت و صراحت احمدی‌نژاد برای مردم ایران قابل تقدیر است زیرا از حق مردم خود در مقابل استکبار به خوبی دفاع می‌کند.
وی عدالت‌ را یکی از محورهای اساسی اقدامات احمدی‌نژاد دانست و افزود: دولت با توزیع سهام عدالت در میان اقشار مختلف عدالت‌محوری را اجرایی کرده است.
غفوری‌فرد با بیان اینکه دولت‌های نهم و دهم با سفرهای استانی عدالت را به عمق جامعه بازگرداند، افزود: در گذشته مردم شهرستان‌های مختلف کمتر رییس‌جمهور را می‌دیدند ولی امروز رییس‌جمهور به هر شهرستانی بیش از دو یا سه بار سفر کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد