وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

راه‌اندازی کمیته نخبگان در تمام استان‌های کشور

مسئول کمیته نخبگان جمعیت حامیان ولایت از راه‌اندازی کمیته نخبگان در تمام استان‌های کشور در راستای حمایت از این افراد خلاق و پژوهشگر خبر داد.

مهندس جواد کفیل خویی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی مناسب برای حمایت عملی از افراد متخصص، متعهد و نخبگان از سوی جمعیت حامیان ولایت در تمام استان‌های کشور کمیته نخبگان تشکیل می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: در این راستا آقایان جلال‌الدین صدری، مهدی عبدالله‌زاده و مقومی به عنوان مسئولان کمیته نخبگان استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی و لرستان و همچنین مهندس سیدمحمد حسین فتحی به عنوان مسئول ارزیابی و نظارت کمیته نخبگان کشور از سوی مهندس جواد کفیل خویی معرفی و با تأیید دبیرکل این جمعیت فعالیت خود را رسما در این استان‌ها آغاز کرده‌اند.
مسئول کمیته نخبگان جمعیت حامیان ولایت در ادامه اظهار داشت: این طرح به زودی و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به سایر استان‌ها نیز تعمیم می‌یابد.
مهندس کفیل خویی از سازماندهی نیروهای این کمیته‌ها‌ در سراسر کشور خبر داد و افزود: نخستین همایش سراسری نخبگان حامیان ولایت برای تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و آرمان‌های مقدس شهدا و امام راحل(ره) به زودی با حضور مسئولان کشوری در تهران برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد