وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نمایندگان مجلس از رهنمودهای رهبر انقلاب حمایت کردند

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس بیانیه 249 نفر از نمایندگان در خصوص حمایت از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری بدین شرح قرائت شد:
'در روزهای ماه مبارک رمضان که ماه رحمت و ضیافت الهی برای تقرب همه دل‌های الهی و مسلمان است یک بار دیگر رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان محور و جلوه گاه وحدت همه آحاد جامعه و مسوولان نوعی بیدارباش برای همگان بود که با درک شرایط حساس کنونی قول و فعل خود را یکسره در جهت وحدت امت اسلامی به کار ببرند.
مجلس تبیین رهبر معظم انقلاب از جوهره اصلی منازعه استکبار و آمریکا و صهیونیست با انقلاب اسلامی و منافع ملت را بسیار دقیق و آراسته و روشن می‌داند که مثل همیشه زنگارهای فریبنده دشمنان را از صحنه سیاست زدود که یکسره دنبال فشار و تهدید هستند اما آهنگ دروغین مذاکره را برای بهبود وجهه بین المللی خود سرمی‌دهند.

جمله کوتاه و پرمغز ایشان در پس تحلیل راهگشای نسبت انقلاب اسلامی و استکبار در طول سال های گذشته، راه اصلی انقلاب اسلامی را نشان داد که ما اهل مذاکره هستیم اما نه با آمریکا. ملت این ندای استوار را مبنی بر حکمت و عزت می‌داند و با تبعیت از این اندیشه عمیق، دشمنان و استکبار را به ستوه خواهد آورد.
نمایندگان مجلس منظومه پرارزش رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را در مقابله با دشمنان، وحدت و همدلی قوا و همفکری آنان در یافتن راه های توسعه کشور و تاثیر تحریم‌ها و زورگویی های آنها به فرصت اقتصادی را ارج می‌نهد و همه عناصر صدیق انقلاب را به معاضدت ملی و سیاست جذب حداکثری در عرصه سیاست داخلی دعوت می‌کنند و از رهبر حکیم انقلاب که با سخنان خود بار دیگر شفافیت و روشنگری امام خمینی (ره) را در اذهان متواتر کرد سپاسگزاری می‌کنیم. '

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد