وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نیروهای مسلح کشور با فرماندهی مقام معظم رهبری هم اکنون در بالاترین سطح

رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح کشور با فرماندهی مقام معظم رهبری هم اکنون در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند بنابراین به آمریکا هشدار می دهیم که اگر قصد شرارت و تجاوز به ایران اسلامی را داشته باشد، تنگه هرمز را به طور کامل در اختیار می گیریم.

به گزارش مهر سردار علی شادمانی در مراسم سالروز آزادسازی پاوه اظهار داشت: برای مقابله با تجاوز احتمالی به کشور، سه اقدام پیش بینی شده که در راس آن در اختیار گرفتن کامل تنگه هرمز است که با این اقدام اجازه هیچ گونه حرکتی را به هیچ کسی نخواهیم داد و در این خصوص تاکنون چندین رزمایش انجام داده ایم بنابراین بی شک با اجرای هر یک از برنامه ها، دشمن در ابتدای هر اقدامی به زانو در خواهد آمد.

وی با تشریح طرح دوم افزود: تمامی پایگاه های نیروهای آمریکایی در افغانستان و عراق را به طور دقیق زیر نظر داریم بنابراین با کوچکترین اقدامی علیه کشورمان نیروهای مستقر در این پایگاه ها را فلج ساخته و اجازه هیچگونه اقدامی به آنها نخواهیم داد.

سردار شادمانی با اشاره طرح سوم گفت: اسرائیل حیات خلوت آمریکا است بنابراین آسایش این حیات خلوت را از بین خواهیم برد و آمریکا و اسرائیل نیز خوب می دانند که این توانایی را داریم.


رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: امروز تمامی نیروهای مسلح در آمادگی کامل در اختیار فرماندهی کل قوا هستند و هر زمان که ایشان فرمان دهند آماده جانفشانی در راه انقلاب هستند.

وی با اشاره به سالروز آزاد سازی پاوه گفت: حماسه پاوه در تاریخ ایران اسلامی برای همیشه ثبت شده و ایرانیان برای همیشه قدردان مردم این شهر خواهند بود.

سردار شادمانی با بیان اینکه مردم خطه اورامانات مستحق بهترین خدمات و رسیدگی هستند، گفت: کارنامه این دیار به عنوان قطعه ای زرین از دفاع مقدس برای همیشه ماندگار است و هیچ وقت فراموش نخواهدشد.

رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: پاوه شهر همت، شهر چمران، شهر سربازان انقلاب و شهر امام (ره) است و باید روز آزاد سازی این شهر به طور شایسته گرامی داشته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد