وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جنگ نرم دشمن را می‌توان با نگاه هیئتی خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دلاور صیامی شامگاه سه‌شنبه در گردهمایی اعضای جبهه حامیان ولایت در اردبیل اظهار داشت: امروز به تقویت جایگاه بسیج و تشکل‌های مذهبی و مردم‌نهاد بیشتر نیازمند هستیم تا مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن در بخش‌های مختلف با قوت و قدرت انجام شود.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام همت و کار مضاعف گفت: شعار همه ساله مقام معظم رهبری در حقیقت زیرساخت اصلی حرکت‌ها و کارهای ما محسوب می‌شود و ما باید با تکیه بر دو نهضت علوی و حسینی و با عمل به این شعارها از انقلاب اسلامی و حریم آن دفاع کنیم.


دبیرکل جبهه حامیان ولایت افزود: پس از 31 سال از پیروزی انقلاب کشورهای استکباری و در راس آنها انگلیس، آمریکا و صهیونیسم خبیث همچنان در این کشور دنبال دسیسه‌چینی و تفرقه‌افکنی هستند اما تمام تلاش‌های آنها در این فرصت زمانی ناکام بوده و تیر آنها به سنگ خورده است.
وی گفت: نظام استکباری از شاکله نظام ولایت ما غفلت کرده است و هرگز نتوانسته روی چنین شاکله‌ای در برنامه‌ریزی‌های خود حساب باز کند.
صیامی بزرگ‌ترین سرمایه کشورمان را مردم و حفظ روحیه مذهبی و معنوی آنها اعلام کرد و افزود: امروز مدافعان حقیقی انقلاب در میدان جنگ نرم همچون هشت سال گذشته موفق هستند و اقدام به برقراری امنیت پایدار در کشور می‌کنند.
وی دوران شرارت و تروریست را با تمام زبونی و خواری دوران به پایان رسیده عنوان کرد و اظهار داشت: مدعیان دروغین حقوق بشر و دموکراسی امروز با شعارهای رنگین خود نه‌تنها جایگاهی برای خود دست و پا نکرده‌اند بلکه افراد کثیفی چون ریگی پرورش‌یافته دامان سقوط یافته آنهاست.
و با بیان اینکه 160 کانال ماهواره‌ای و شبکه‌های اینترنتی علیه نظام اسلامی ما تبلیغ می‌کنند، افزود: معاندان نظام به خوبی فهمیده‌اند که ایران متحد ما چون عراق و افغانستان نیست که بتوانند در آن میدان‌داری کنند یا جنگ قومیتی و قبیله‌ای راه بیندازند.
دبیرکل جبهه حامیان ولایت با انتقاد از برخی رهبران کشورهای بی‌خاصیت عرب گفت: اگر امروز شاه عربستان با پول خانه خدا بمب هسته‌ای بر سر مردم یمن می‌ریزد و یا اقدام به شیعه‌کشی می‌کند به یقین دست در دست صیانت انگلیس و آمریکا گذاشته است.
وی اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل با داشتن بیش از هزاران کلاهک هسته‌ای و بمب اتمی خود بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر هستند و بشریت را نیز تا مرز سقوط و نابودی کشانده‌اند.
صیامی بصیرت را لازمه کار مدیران و مسئولان ارشد و میانی نظام اسلامی برشمرد و افزود: اگر بصیرت حاکم باشد ما اسیر افراد چند چهره‌ای چون البرادعی و انورسادات نداریم و با یک مدیریت شایسشه قادریم دوستی‌ها و دشمنی‌ها را تشخیص دهیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: اگر پس از انتخابات عده‌ای از گروه‌های سیاسی داخلی به دشمنان نیشخند زده‌اند و یا با اهداف آنها همسو بوده‌اند به دلیل آن بود که بصیرت خود را از دست داده بودند.
وی در پایان خط و مشی جبهه حامیان ولایت را خط و مشی ولایت عنوان کرد و افزود: ما به عنوان یک حزب فعال و فراگیر در کشور برخلاف تحزب فصلی نه طرفدار چپ تند و نه راست تند هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد