وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مسوولان ، اتحاد حول محور ولی فقیه را سرلوحه قرار دهند

اعضای جمعیت حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان ولایت) آذربایجان شرقی در نشست خود بر ضرورت اتحاد و همدلی مسوولان استانی حول محور ولایت فقیه تاکید کردند.

به گزارش چهارشنبه ایرنا ، در این نشست که با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین  در منزل شهیدان پاشایی برگزار شد ، در راستای لیبک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از تمامی مسوولان دلسوز کشور به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کردند که در خصوص ایجاد اتحاد و یکپارچگی ، اقدامات موثری انجام دهند.

شرکت کنندگان در این نشست اعلام کردند: با توجه به اینکه یکی از اهداف عالی دولت و مجلس ایجاد اشتغال و کارآفرینی می باشد ، تسریع در تمدید اجرای ماده 103 قانون تامین اجتماعی برای جلوگیری از بیکاری جوانان و مشکلات ناشی از ان ضروری است.

در این نشست همچنین خاطرنشان شد: با توجه به اینکه تشخیص مالیات اصناف از طریق ماموران مالیاتی انجام می شود و آنان به دلیل عدم حضورشان در بطن بازار به واقعیات بازار اشراف ندارند ، تشکیل کارگروهی متشکل از مجامع امور صنفی و تشکل های کارفرمایی به منظور تعیین میزان مالیات ، گام موثری برای جلوگیری از حمایت از این قشر محسوب می شود.
تاکید بر نظارت بیشتر بر سازمان ها برای اجرایی کردن دولت الکترونیک و جلوگیری از ناهماهنگی های بین بخشی در این خصوص به منظور کاستن از 70 درصدی رفت و آمدهای درون شهری و بین شهری از دیگر موارد مطرح در این نشست بود.
در این نشست همچنین با اشاره به ظرفیت های بالای علمی آذربایجان و قرار گرفتن دومین دانشگاه قدیمی کشور در تبریز از نمایندگان استان در مجلس خواسته شد که با معرفی هر چه بهتر این توانمندی ها ، تبریز به عنوان قطب دانشگاهی ایران معرفی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد