وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جبهه ایستادگی لیست جداگانه ای برای انتخابات نخواهد داد


اعضای جبهه ایستادگی:اگر آیات عظام بخواهند فعالیت جبهه را متوقف می کنیم


* جبهه ایستادگی تحت هیچ شرایطی لیست جداگانه ای برای انتخابات نخواهد داد

دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: جبهه ایستادگی با محوریت جامعتین در راستای ایجاد وحدت اصولگرایی به دنبال افزایش توان اصولگرایان بوده و تحت هیچ شرایطی لیست جداگانه ای ارائه نخواهد کرد.

دلاور صیامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف جبهه ایستادگی تقویت اصولگرایان است؛ اظهار داشت: جبهه ایستادگی تحت هیچ شرایطی در عرض اصولگرایان حرکت نکرده؛ لذا لیست جداگانه ای ارائه نخواهد کرد.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با نفی مسئله سهم خواهی گروه های اصولگرا ادامه داد: هیچکدام از اعضا و طیف های اصولگرایان نباید به دنبال سهم خواهی بوده و باید با محوریت جامعتین در راستای ایجاد وحدت اصولگرایی گام بردارند.

وی افزود: اصولگرایان باید به صورت جامع نگری عمل کرده و از هر طیفی که بتواند در ایجاد وحدت اصولگرایی تاثیرگذار باشد دعوت بعمل بیاورند؛ لذا انتظار می رود برای استفاده از ظرفیت های بالقوه جبهه ایستادگی در این راستا نیز استفاده شود.

صیامی با اشاره به سخنان آیت اله مهدوی کنی درخصوص اینکه هر کس خارج از دایره کمیته ۱۵ نفره اقدامی کند، اصولگرا محسوب نمی شود؛ گفت: رهنمودهای آیت اله مهدوی کنی در راستای وحدت اصولگرایان بوده و سعی بر آن داریم توان خود را همسو با رهنمودهای ایشان در ایجاد یک وحدت اصولگرایی بکار بگیریم.


*از همکاری با کمیته ۷+۸ استقبال می کنیم/ اگر آیات عظام پیغامی در جهت تعطیلی جبهه بدهند اطاعت می کنیم

رئیس شورای عالی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در پاسخ به اظهارات آیت اله مهدوی کنی مبنی بر نهی اصولگرایان از حضور جداگانه در انتخابات گفت: این جبهه در تبعیت کامل با جامعتین شکل گرفته و از همکاری با کمیته ۸+۷ استقبال می کنیم.

حجت الاسلام سید محمود علوی با بیان اینکه اعتراض آیت اله مهدوی کنی همان طور که از محتوای بیانیه بر می آید شامل حال جبهه ایستادگی نمی شود؛ادامه داد: وجود تشکل های مختلف مذموم نیست و اگر این مساله محل اشکال باشد باید همه تشکل های موجود به یک تشکیل تبدیل شوند.

وی افزود: مجموعه ای از اصولگرایان که درون کمیته ۸+۷ جایی ندارند به صورت طبیعی می توانند به صورت تشکل های جدا و یا تشکل های جمعی، یک جبهه تشکیل داده و فعالیت کنند اما ما از همکاری با این کمیته نیز استقبال می کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نکته مهم این است که منش و رفتار این تشکل ها مجموعه ها و جبهه ها به گونه ای باشد که منجر به حفظ وحدت اصولگرایان شود.

علوی تاکید کرد: اگر آیات عظام مهدوی کنی و یزدی به ما پیغامی در جهت تعطیلی جبهه ایستادگی بدهند ما قطعا این جبهه را تعطیل خواهیم کرد؛ اما یقین داریم که اگر این بزرگواران چنین نظری داشته باشند حتما راهکارهایی برای حضور مجموعه تشکل های اصولگرایی درون این جبهه ارائه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: ما پذیرای تدابیر جامعتین هستیم و از نظرات هر دو دبیر کل جامعتین استقبال می کنیم و اصراری نداریم که علیرغم مخالفت آنها فعالیتی انجام دهیم.

*فعالیت جبهه ایستادگی انتخاباتی نیست

عضو موسس جبهه ایستادگی ایران اسلامی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل جبهه ایستادگی فعالیت غیر انتخاباتی است؛ گفت: جبهه ایستادگی تابع نظر جامعتین است و قرار نیست لیست انتخاباتی ارائه دهد.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اساس فعالیت جبهه ایستادگی هیچ ارتباطی با انتخابات ندارد، افزود: جبهه ایستادگی یک تشکیلات انتخاباتی نیست بلکه یک جبهه سیاسی با هدف تقویت وحدت اصولگرایی است که در راستای منشور اصولگرایی و جامعتین حرکت می کند.

وی با اشاره به اینکه حرکت جبهه ایستادگی برخلاف آن چیزی است که در برخی رسانه ها مطرح می شود؛ تصریح کرد: این جبهه به دنبال ایستادگی در برابر تحریم ها، تهدیدها و انحراف های موجود است و نمی خواهد لیست جداگانه ای برای انتخابات ارائه دهد.

* جهت ایستادگی به دور از سهم خواهی و قدرت طلبی است

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی به تبعیت از حرکت های اصیل و انقلابی جامعتین اشاره کرد و با بیان اینکه جبهه ایستادگی با هدف تقویت اتحاد اصولگرایان، حرکت در راستای تصمیمات اخذ شده جامعتین و چشم پوشی از هرگونه سهم خواهی تشکیل شده است؛ افزود: وحدت حداکثری و دوری از قدرت طلبی با هدف کاهش نگرانی های معظم له از آرمان اصیل جبهه ایستادگی است.

حسن بیادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با تاکید بر نجابت و سعه صدر جامعتین در زمان انتخابات اظهار داشت: جبهه ایستادگی به سوء استفاده برخی افراد تمامیت خواه و قدرت طلب واقف است؛ لذا پیروی از تصمیمات جامعتین و وحدت حداکثری را مدنظر خود قرار داده است.

وی در ادامه خواست آیت اله مهدوی کنی از جبهه ایستادگی به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مبنی بر حضور یکپارچه و متحد اصولگرایان در انتخابات را موجه دانست و گفت: هدف جبهه ایستادگی جلوگیری از افراطی گری ها و بستن راه بر معتقدین ظاهری که به دنبال اختلاف افکنی و چند پارگی درون جریان اصولگرایی هستند می باشد و لذا این جبهه رعایت اصول جامعتین را مدنظر خود قرار خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد