وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

آیت الله علوی : افزایش لغزشها در انتخابات به مردم آسیب می‌رساند

آیت‌الله سیدمحمود علوی عضو مجلس خبرگان رهبری در نشست هفتگی جمعیت حامیان ولایت که شب گذشته در محل دفتر این حزب برگزار شد با بیان اینکه امامان معصوم (ع) بر سلامت روحی بیشتر از سلامت جسم ارزش قائل بودند اظهار داشت: امام کاظم (ع) می‌فرماید که هر روز باید از نظر روحی خود را مورد محاسبه قرار دهیم.
وی ادامه داد: نفس خواسته‌های بسیاری دارد ولی با ارزیابی عقلی باید به آن خواسته‌هایی جواب داد که به نفع است و از جواب به خواسته‌هایی که به ضرر است خودداری کرد.
وی با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین علی (ع) که فرمودند "کسی که خود را محاسبه کند واقف بر عیب‌های خود می‌شود " تصریح کرد: اگر انسان خود را محاسبه کرد می‌تواند عیب‌های خود را اصلاح کند.


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نقد نباید نیشدار باشد گفت: در غیر این صورت ممکن است فرد مورد خطاب دچار حالتها و اشکالات روحی شود.
وی با اشاره به انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی بیان کرد: عرصه انتخابات عرصه تقواورزی است که اگر حواس جمع نباشد اخلاق را خراب کرده و به فنا می‌برد.
رئیس جبهه ایستادگی با تأکید بر اینکه سیاست ما عین دیانت است اظهار داشت: حضرت علی (ع) خیلی جاها شکست خورده‌اند برای اینکه پایبند به اصول دین بودند.

وی افزود: اگر کاندیدای مجلس شده و برای رأی آوردن حرمت دیگران را بشکنیم و مردم رأی دهند این موفقیت نیست بلکه شکست است.






آیت الله علوی با بیان اینکه امروز از نظر ما حضرت علی(ع) و امام حسین(ع) پیروز هستند اظهار داشت: باید با پایبندی به ارزشها، اخلاق اسلامی را در هر عرصه‌ای حفظ کنیم.
وی اضافه کرد: عرصه سیاست باید با ارزشها همراه باشد و اگر با بی‌تقوایی همراه باشد بیماری اخلاقی سیاسی به وجود می‌آورد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه باید تلاش کرد لغزشها در انتخابات زیاد نشود گفت: در غیر این صورت به مردم آسیب زده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مجلس از دوره اول تشکیل تاکنون روی قانون انتخابات کار کرده گفت: مجلس رفته رفته با قانون‌هایی که تصویب کرده کاندیداها را موظف کرده بیوگرافی خود را ارائه کنند تا مردم بر اساس آن رأی دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد