وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دلاور صیامی : منشور جامعتین عامل تقویت وحدت اصولگرایان است

دلاور صیامی‌ دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت در جلسه اعضای شورای مرکزی و مسئولان استا‌ن‌های این جبهه با تأکید بر تبعیت همه آحاد شخصیت‌های حقیقی و حقوقی از فرامین مقام معظم رهبری اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی همه تلاش‌هایشان را به بهانه ‌فضای انتخابات، جهت ترویج فرهنگ تخریب و توهین مسئولان نظام اسلامی به کار گرفته‌اند، همگان باید با هوشیاری کامل، بستر اتحاد و همبستگی را فراهم کنند.

وی با اشاره به وجود سلایق گوناگون حزبی و گروهی اظهار داشت: این تفاوت‌های شکلی، نباید منجر به ایجاد فضای تنش و سوء‌استفاده بد‌خواهان انقلاب اسلامی شود.

صیامی ضمن محکومیت شهادت نخبگان علمی ایران اسلامی، توسط صهیونیسم تروریست تصریح کرد: این ترور‌های کور، نشان از کینه دیرینه استکبار از ملت این مرز و بوم دارد و صد البته روایتی از عجز و ناتوانی آنهاست.

وی با تأکید بر مشارکت همه احزاب، گروه‌‌ها و شخصیت‌های سیاسی در عرصه انتخابات مجلس نهم گفت: تشکیل یک مجلس کار‌آمد، باید از اولویت‌های کاری این تشکل‌های اصولگرا باشد که با محور قرار دادن منشور جامعتین، زمینه تقویت هر‌چه بیشتر اتحاد اصولگرایان، وحدت و یک‌صدایی آنها را فراهم کنند.

‌دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت با تأکید بر تلاش این جبهه در حرکت عظیم اتحاد اصولگرایان افزود: تشکل فوق، تمام توان و ظرفیت خود را برای تحقق وحدت و هماهنگی لازم در میان اصولگرایی به میدان خواهد آورد.

وی ادامه داد: در همین راستا جبهه حامیان ولایت، افراد ولایتمدار و متعهدی جهت کمک به حفظ و انسجام در مجموعه نیروهای وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبری را به این مجموعه معرفی خواهد کرد.

صیامی با اشاره به اینکه جریان انحرافی برنامه‌های گستر‌ده‌ای جهت کسب کرسی‌های مجلس نهم طراحی کرده است، اظهار داشت: جریان انحرافی با شناسایی و پشتیبانی مالی از افراد مورد نظر، می‌خواهد اغلب نمایندگان مجلس نهم را جزو اعوان و انصار خود کند.

وی افزود: پیش‌‌بینی می‌شود‌ ملت ایران اسلامی با توکل بر خدا، عنایت‌های امام زمان (عج) و چشم‌های با بصیرت و تیزبینی که طی این 32 سال به دست آورده، می‌تواند ضمن رصد عملیات خزنده و خاموش جریان انحرافی و فتنه، نقشه‌های ‌شوم آنها را قبل از اجرا رسوا کند.

دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت‌ دسترسی آسان جریان انحرافی به بودجه‌های هنگفت دولتی و بیت‌المال را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: تصاحب کانون‌های قدرت، دخالت و تصمیم‌گیری در کلیه عزل نصب‌های دولتی، باعث بی‌نظمی در انجام وظایف و تضعیف دولت شده است.

وی در پایان گفت: مسئولان در این خصوص با پیگیری جدی پرونده تخریب‌کنندگان دولت و نظام اسلامی، ریشه انحراف را در کلیه‌ نهادهای دولتی بخشکانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد