وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

صیامی:استکبار ستون خیمه نظام ما را هدف گرفته است

دلاور صیامی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای جبهه حامیان ولایت در اردبیل اظهار داشت: دشمن در یک هجمه سنگین فرهنگی و جنگ نرم سعی می‌کند با استفاده از برخی اشخاص و گروه‌های شکست‌خورده هجمه سنگینی را به اصول مترقی ولایت فقیه و نظام اسلامی وارد کند تا چنین ارزش‌هایی را در جامعه به بی‌ارزشی تبدیل کند.
وی با اشاره به پیشگویی امام راحل در فروپاشی نظام کمونیست و حاکمیت جور و ظلم مصر گفت:‌ بعد از فروپاشی بلوک شرق به سردمداری شوروی این بار نوبت بلوک غرب است که با تمام ادعای خود رو به اضمحلال و سقوط گذاشته است که نشانه‌های بارز آن سرنگونی دیکتاتورهایی چون صدام، حسنی مبارک،‌ قذافی و ... است.


دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت اضافه کرد:‌ امریکا و همدستان منطقه‌ای او در یک بازی مزورانه سعی می‌کردند از یک سو رژیم حسنی مبارک را در مصر حمایت کرده و از طرف دیگر خود را حامی مردم نشان دهند در حالی که همه امت‌های اسلامی از ماهیت نظام استبدادی و استکباری آگاه هستند و اجازه نمی‌دهند نهضت آزادی‌بخش آنها که برگرفته از نهضت انقلاب اسلامی است به انحراف کشیده شود.
صیامی خاطرنشان کرد: ‌دشمنان سرسخت انقلاب اسلامی سعی کردند در خیزش امت‌های اسلامی موج‌آفرینی کنند و با یک تاکتیک حمایت به ظاهر از مردم اما در باطن حمایت از دیکتاتورهای منطقه به سرکوب امت‌های اسلامی بپردازند و جلوی صدور انقلاب اسلامی و اندیشه‌های روشنگرانه آن را بگیرند.
وی بیان داشت: مثلث امریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس با درک منابع ارزشمند زیرزمینی، طبیعی و جغرافیایی در کشورهای متعدد منطقه به ویژه مصر، لیبی، یمن و بحرین سعی می‌کنند با اتخاذ تصمیم دوگانه زمینه را برای حمایت از دیکتاتورها فراهم کرده و از سوی دیگر سوار بر موج انقلابیون خود را حامی ملت نشان دهند.
این فعال سیاسی کشتار بیرحمانه ناتو در لیبی و بی‌خانمان شدن هزاران انسان آزادی‌خواه در این کشور را محکوم کرد و این حرکت را ناشی از سیاست مسالمت‌آمیز امریکا و غرب برای باج‌گیری از قذافی و کشتار مردم بیگناه اعلام کرد.
صیامی اظهار داشت: ‌این رخداد‌ها باید آیینه عبرتی برای امت‌های اسلامی باشد تا مبادا حرکت‌های به ظاهر صلح‌آمیز اما در باطن خبیثانه امریکا و همدستان او را حرکتی به نفع خود پنداشته و یا این اقدامات را در مسیر برقراری آزادی و دموکراسی حقیقی بدانند.
وی یکی از سیاست‌های اصلی دشمن برای به انحراف کشیدن انقلاب‌های مردمی و آزادی‌بخش منطقه را هجمه سنگین فرهنگی و اقتصادی اعلام کرد و افزود: امریکا با تصویب 90 میلیارد دلار بودجه جنگ نرم با ایران سعی دارد تا مقاصد خود را در کشورمان به طرق مختلف و با پرورش گروهک‌های تروریستی همچون ریگی به سرانجام برساند.
دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت گفت: ‌دشمن امروز استقلال فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ما را مورد تهاجم قرار داده به طوری که در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس نهم قصد ناامن جلوه‌ دادن ایران و یاس عمومی را دارد.
صیامی تصریح کرد: در کنار آن سیاست استکبار در مرزهای جغرافیایی ما نیز با تحرک جدی در صدد ایجاد آشوب فتنه و ناامنی است به طوری که در همین مرز آذربایجان، امریکا و رژیم صهیونیستی با به راه انداختن گروهک‌های اطلاعاتی و امنیتی خود سعی می‌کند به ضرر کشورمان اقدامات خراب‌کارانه و جاسوسی را استمرار بخشد.
وی بحث اصلی دشمن را در ورود به حوزه جنگ نرم و تضعیف استقلال اقتصادی کشورمان اعلام و خاطرنشان کرد: ما در بحث دیپلماسی باید به گونه‌ای حرکت کنیم تا به برخی از کشورهای اندازه نیر خودمان اجازه ندهیم از زبان دشمن و استکبار با ما سخن گفته و یا بخواهد تعدی و یا جسارتی را داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت جایگاه کشورمان را بالاتر از آن دانست که با کشورهای کوچک حوزه خلیج‌فارس اقدام به مذاکره کنند و یا بخواهد برای آنها باجی بدهد.
صیامی استفاده از ظرفیت خالی تجاری و اقتصادی را در حوزه خلیج‌‌فارس ضروری اعلام کرد و گفت: ما باید در این منطقه از طرفیت تجاری و بازرگانی خود به انداره کافی استفاده کنیم تا مبادا دشمن از خلا‌های به‌وجود آمده سو‌ءاستفاده کند.

*سهم‌خواهی سم مهلک اصولگرایی است
دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت در ادامه سخنان خود موضوع وحدت اصولگرایان را یادآور شد و اظهار داشت:‌ اصولگرایان با پایبندی به چهار اصل قانون اساسی،‌ آرمان‌های شهدا و ولایت در تمام عرصه‌ها به ویژه عرصه انتخابات حضوری فعال و با شکوه دارند و به یقین با توجه قرار دادن این اصل و در انتخابات پیش رو نیز اصولگرایان پیروز میدان خواهند بود.
صیامی بهره‌گیری از نظرات کارشناسی و روشنفکرانه احزاب و گروه‌های فعال اصولگرایی را در مسیر وحدت اصولگرایان و جمع‌شدن بین جامعتین را یادآور شد و گفت: ما بدون توجه به احزابی که در زمان انتخابات طلوع و روز بعد انتخابات غروب می‌کنند از احزاب فعال و شناسنامه‌دار اصولگرایی دعوت می‌کنیم تا در ایجاد این وحدت رویه کمک کنند.
وی با قدردانی از حصور بزرگانی چون آیت‌الله مهدوی کنی و یزدی در ایجاد وحدت و یکپارچگی اصولگرایان گفت: ‌جبهه حامیان ولایت فعال‌ترین تشکل سیاسی کشور است که به این وحدت بیش از هر زمان دیگر پایبند است.
این فعال سیاسی اظهار داشت: اگر وحدت اصولگرایان فراگیر باشد مردم با امیدواری بیشتر در صحنه انتخابات حاضر شده و قطعا با کنار گذاشتن تنگ‌نظری‌ها بسیاری از فرصت‌های خدمت برای آن طیف فراهم می‌شود.
صیامی هرگونه سهم خواهی را در ایجاد وحدت اصولگراین یک سم مهلک و خلاف‌عقل اعلام کرد و گفت: ما معتقدیم اکثریت مجلس نهم با وفاق و وحدت اصولگرایان نصیب آنها شده و نمایندگان شایسته را راهی مجلس خواهد کرد.

*نماینده‌ای که هر روز رنگ عوض کند منافق است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی از نمایندگان مجلس در اقدام دوگانه و غیرعقلایی در هنگام تصویب لایحه یا طرحی در مجلس گفت:‌ نماینده‌ای که ظهر طرح استیضاحی را امضا و صبح روز بعد آن را پس می‌گیرد حرکتی منافقانه انجام داده و دورو است.
صیامی گفت: ‌با یک تحلیل ساده سیاسی می‌توان این مفهوم را از این حرکت دریافت کرد که عده‌ای به خود جرات دهند تا ادعا کنند مجلس در راس امور نیست.
وی این حرکت را لطمه به شان و شوکت مجلس و مردم اعلام کرد و افزود: هرگونه نگاه و حرکت ابزاری به عزت و شوکت ملت مسلمان ایران از سوی هر طیف و گروهی مذموم شده و مختوم به شکست است.
دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت ضرورت جذب نیروهای متعهد، متخصص و چشم‌پاک را به جمع اصولگرایان یک تاکتیک آینده محورانه اعلام کرد و گفت: ما نباید اجازه دهیم برای مجلس نهم آدم‌های دور و حتی چند گونه صفت وارد شده و به شکل منافقانه به جایگاه مجلس و نظلام اسلامی لطمه وارد کنند.
صیامی با اشاره به برخی حرکت‌های ناصحیح از سوی برخی فریب‌خوردگان برای راه‌یابی به مجلس نظیر خرید و فروش آرا ابراز داشت: کاندیدا یا نماینده مجلسی که رای مردم را با پول می‌خرد در حقیقت به شرف و حیثیت ملت خدشه وارد کرده و بزرگ‌ترین خیانت را به شهدا،‌ امام و ولایت انجام داده است.
وی گفت: ‌تک تک ما باید در روز قیامت برابر ولی‌نعمتان خود و ذو‌الحقوق انقلاب اسلامی پاسخگوی اعمال و کردار خود باشیم و اجازه ندهیم شرمنده آنها باشیم.

*دولت نباید پناهگاه جریان انحرافی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صیامی در بخش دیگری از سخنان خود بحث تبعیت و اطاعت از مقام عظمای ولایت را یادآور شد و اذعان داشت:‌ ما باید در هر دو بحث تبعیت و اطاعت توام و با تعادل حرکت کرده و رفتار کنیم چرا که قابل قبول نیست خود را تابع امام و ولی خود بدانیم اما در اطاعت از فرمان او سرپیچی کنیم.
وی گفت:‌ زمانی که امام و رهبر ما امر به توقف امری و کنار گذاشتن مسئولی دادند نباید در اطاعت از رهبری قصور کنیم و یا آن را نادیده بگیریم.
دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت اظهار داشت: دولت باید به حرکت‌ها و جریان‌های درون و اطراف خود بیشتر دقت کرده و از آنها مراقبت کند تا مبادا جریان موسوم به انحرافی بتواند با استفاده از دو ابزار قدرت و پول برای خود افرادی را جمع کرده و بخواهند با تکیه بر این دو ابزار در انتخابات پیروز شوند.
صیامی افزود: ‌باید مراقب بود تا فتنه از درون دولت شکل‌ نگرفته و شعله‌ور نشود و این بصیرت امت اسلامی است که حرکت جریان انحرافی را چون فتنه 88 ناکام خواهد گذاشت.
وی با ابراز تاسف ازبرخی حرکت‌ها و سکوت دولت در شکل‌گیری جریان انحرافی و واگذاری مسئولیت‌های مختلف به عوامل اصلی آن اضافه کرد: مردم مسئولان ارشد کشورمان را امین خود می‌دانند و نباید حرکت جریان انحرافی در به راه‌انداختن جشنواره‌های چند 100 میلیارد تومانی از پول بیت‌المال به اعتبار دولت لطمه وارد کند.
دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت تبری از جریان انحرافی را خط قرمز نظام اعلام کرد و با انتقاد شدید از روزنامه منتسب به دولت در بیان ناصواب سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد:‌ اینکه روزنامه دولت با پول بیت‌المال سخنان مقام معظم رهبری را سخنی ارشادی توصیف و بیان کند حرکتی نامیمون است و معلوم نیست با چه پشتوانه فکری این مسائل هر روز بیشتر از گذشته مطرح می‌شود.
صیامی در ادامه سخنان خود جبهه حامیان ولایت را در بین بیش از یکهزار و 400 حزب، ‌گروه و تشکل سیاسی تشکلی فعال،‌ پویا و سرزنده اعلام کرد و بیان داشت: ما در تمام جلسات خود با دعوت از افراد برجسته کشور سعی می‌کنیم در آستانه انتخابات آگاه‌سازی بیشتری داشته باشیم.
وی در پایان گفت: ‌این جبهه علاوه بر ایجاد فرصت اشتغالزایی 90 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی سعی کرده با احداث بیش از 15 حسینیه و مسجد اقدامی کار‌ساز را انجام دهد و ما اجازه ندادیم عده‌ای با جعل نام ما از موقعیت و جایگاه جبهه حامیان ولایت سوءاستفاده کرده و یا موضوعات انحرافی را مطرح کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد