وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعضای شورای مرکزی حامیان ولایت با دکتر علی لاریجانی دیدار کردند

در دیدار اعضای شورای مرکزی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی( جبهه حامیان ولایت) با رییس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت وحدت حول محور ولایت فقیه در جامعه تاکید شد.

در این دیدار از ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی یاد و تلاش برای تبیین جایگاه این مهم در روند توسعه و پیشرفت کشور ضروری خوانده شد.

دکتر علی لاریجانی در این دیدار  گفت :  ما برای وحدت یک ملاک و محور می خواهیم و ملاک و محور برای همه از روحانی تا غیر آن مقام معظم رهبری است. سلایق مختلف باید خود را با این میزان بسنجند.

مهندس دلاور صیامی  (دبیر کل محترم جمعیت) نیز در این دیدار با اشاره به این که اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها از ضرورت های جامعه ایران بوده و منجر به رشد و شکوفایی اقتصاد ملی در دراز مدت می گردد ،بر لزوم اتخاذ تدابیری به منظور کاستن از فشار ناشی از اجرای اولیه این قانون بر دوش اقشار ضعیف و محروم جامعه تاکید کرد.

 در این دیدار همچنین ، فعالیت شفاف احزاب ، گروه ها و جریان های سیاسی  در چارچوب آرمان های نظام جمهوری اسلامی به منظور تسریع روند توسعه جامعه را خواستار شد.

اعضای شورای مرکزی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی(جبهه حامیان ولایت) در این دیدار با تاکید بر ضرورت تخصصی شدن مجلس شورای اسلامی ، ایده های خود را در این ارتباط به دکتر لاریجانی ارایه کردند.

تقویت حمایت تمامی گروه ها و جریان های سیاسی از دولت خدمتگزار و اتخاذ راهکارهای علمی و عمای برای همراهی و هماهنگی هر چه بیشتر دولت و مجلس از دیگر تاکیدات شرکت کنندگان در این دیدار بود.

در دیدار فوق همچنین در باره طرح نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی رایزنی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد