وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دلاور صیامی : مجاهدین و مشارکت مشی منافقین را دنبال می کردند

دلاور صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس «توانا» با اشاره به دلایل ضعف عملکرد احزاب در کشورمان گفت: بی تقوایی، بی بصیرتی، بی اخلاقی و عدم حرکت احزاب در مسیر ولایت باعث تضعیف آنها شده است.

وی ادامه داد: همچنین عمده احزاب در ایران به دنبال تامین منافع گروهی خود هستند و دولتمردان کنونی و گذشته نیز نظارت کافی بر آنان ندارند و موجب شده تا عملکرد ضعیفی از آنها شاهد باشیم.

دبیر کل جمعیت حامیان ولایت دلایل انحلال دو حزب مشارکت و مجاهدین را برشمرد و افزود: هر حزبی که از چارچوب نظام خارج شده و به آرمان‌های آن اهانت می کند باید از دور خارج شود و مجاهدین و مشارکت احزابی بودند که فقط منافع خود را دنبال می کردند و مشی منافقین را ادامه می دادند و حق هم همین است که از صحنه خارج شوند ولی اگر خود را اصلاح کنند.



وی به عملکرد حزب کارگزاران اشاره و خاطرنشان کرد: برخورد با این حزب باید مانند احزاب متخلف دیگر باشد زیرا کارگزاران حزبی است که اشرافی‌گری را در جامعه دنبال کرده و باعث بروز فاصله طبقاتی در جامعه شده است همچنین حزبی بوده که فقط در خدمت منافع افرادی خاص بوده و اگر در درون خود یک پالایش جدی انجام ندهد بایدبرخوردی بدتر از مجاهدین و مشارکت با آن صورت بگیرد.

صیامی در پایان خواستار نظارت بیشتر بر احزاب شده و تصریح کرد: احزاب باید با ارائه برنامه‌های خود برای سازندگی کشور به مردم و رسانه‌ها، زیر ساختها و اعضای خود را نیز به اذهان عمومی معرفی کنند تا همگان بدانند احزاب با چه اهدافی تشکیل شده و به دنبال چه موضوعی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد