وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

منتخبین همایش دو سالانه شورای مرکزی احیاء امر به معروف و نهی از منکر

دبیران کل و نمایندگان احزاب شرکت‌کننده در نشست مورخ ۸۹/۵/۲۴ ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه عزیزان روزه‌دار اعلام می‌دارند:
1-
همچون گذشته گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای و رهرو خط امام و رهبری بوده و وحدت جامعه اسلامی را سرلوحه تلاش‌های خود قرار خواهیم داد.
2-
از مواضع به حق رئیس محترم جمهوری اسلامی و دولت دهم به ویژه دستیابی به انرژی هسته‌ای در مقابل توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم و فتنه‌گران پشتیبانی و حمایت می‌نماییم.
3-
با توجه به تصویب دستورالعمل حجاب و عفاف از سوی شورایعالی انقلاب فرهنگی از دولت تقاضا دارد برای اجرایی کردن این مصوبات اقدام لازم صورت گیرد

.
4-
به نظر می‌رسد کمترین اقدام در این رابطه رعایت دقیق این مصوبات در ادارات دولتی بوده و از دولت درخواست دارد قاطعانه نسبت به اعمال حجاب و عفاف دستور اقدام صادر نماید تا برکات و آثار آن در جامعه مشهود و ملموس گردد.
5-
در حالی که امام عظیم‌الشأن ما حتی اجازه اضافه شدن یک کلمه به «جمهوری اسلامی» نداده و تأکید بر مکتب «اسلام ناب محمدی(ص)» داشتند و شهدا و جانبازان و ایثارگران در این راه جانفشانی نمودند دولت محترم اجازه ندهد افرادی با استفاده از عناوین دیگر زمینه سوءاستفاده دشمنان و منحرفین را فراهم سازند.
6-
بیان آیات و روایات و اصل هشتم قانون اساسی حاکم از وجوب و اهمیت دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که در نظام اسلامی اصلی‌ترین رسالت احزاب، احیاء این دو فریضه است لذا تشکیل بخش امر به معروف و نهی از منکر در هر یک از احزاب را با هدف «تذکر زبانی» میان اعضاء بین احزاب، به دولت، مجلس و مردم در اولویت کار احزاب قرار می‌دهیم.
امضاء‌کنندگان: دبیران کل و نمایندگان حاضر از:
حزب مؤتلفه اسلامی، انجمن اسلامی اصناف و بازار، جبهه پیروان امام و رهبری، حزب تمدن اسلامی، جامعه اسلامی مهندسین، جامعه اسلامی ورزشکاران، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، جمعیت فدائیان اسلام، مجمع جانبازان و ایثارگران، جمعیت اسلامی وکلای دادگستری، کانون اسلامی دانش‌آموختگان اروپا، انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین، انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان ایتالیا، انجمن فارغ‌التحصیلان اروپا، آمریکا و اقیانوسیه، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، حزب اعتدال و توسعه، کانون اسلامی مهندسین، جامعه اسلامی کارگران، دفاع از ایثارگران قانون اساسی، خانه کشاورز، فاطمیون جمعیت حضرت فاطمه (س)، جمعیت اسلامی زنان حضرت زهرا(س)، جامعه حضرت زینب(س)، جمعیت زنان پیام‌آور، جمعیت پیروان زینب (س)، حزب سبز، حزب اسلامی ایران زمین، جمعیت حامیان ولایت، حزب آبادگران جوان، جامعه اسلامی دانشگاهیان ایران، حزب اسلامی رفاه کارگران، جامعه اسلامی زنان مسلمان، انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان اروپا و آمریکا و اقیانوسیه، حزب نیک‌اندیشان ایران اسلامی.

بسمه تعالی
«
اسامی منتخبین همایش دو سالانه شورای مرکزی فریضتین احزاب»
(
ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر)
اعضای اصلی شورا (5 نفر) به ترتیب زیر:
1-
آقای حسن غفوری فرد از جامعه اسلامی ورزشکاران با 28 رای
2-
آقای حسین کنعانی مقدم از حزب سبزبا 28 رای
3-
آقای حسین شمسایی از حزب تمدن اسلامی با 21 رای
4-
خانم فهیمه خان محمدزاده از جمعیت پیروان راه حضرت زینب(س) با 20 رای
5-
آقای فضل‌اله فرخ از حزب مؤتلفه اسلامی با 12 رای
و اعضای علی‌البدل (2 نفر) به ترتیب زیر:
1-
حجت‌الاسلام سید ابوالفتح دعوتی از جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با 11 رای
2-
آقای دلاور صیامی از جمعیت حامیان ولایت با 11 رای

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد