وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وزیر راه : کابینه احمدی نژاد کابینه کار و گوش به فرمان رهبری است

دکتر بهبهانی در نشست خبری جمعیت حامیان ولایت که شب گذشته در دفتر این حزب برگزار شد، با تاکید بر اینکه کابینه احمدی نژاد کابینه کار است، اظهار داشت: دکتر احمدی نژاد مطیع و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است و هیئت دولت تصمیم دارد با تلاش مضاعف و کار مضاعف به وضع معیشت و زندگی مردم رسیدگی کند.


وی افزود: دکتر احمدی نژاد فعالیت های بسیاری در دولت نهم انجام داده، اما افراد مغرض و کسانی که با کشورهای خارج همکاری دارند کار وی را زیر سوال می برند.

وزیر راه و ترابری دولت دهم با اشاره به اتهام دروغ و کم کاری دکتر احمدی نژاد در دولت نهم اظهار داشت: این افراد به خواست خداوند ذلیل شدند و با دست خویش انزجار مردم را از خود به اوج رساندند تا حدی که مردم، حماسه 9 دی و  22 بهمن سال گذشته را خلق کردند.

بهبهانی خدمتگزاری به مردم را سرمایه نظام و دولت عنوان کرد و افزود:‌ دکتر احمدی نژاد بارها تاکید کرده که مردم، عزیز و ولی نعمت ما هستند.

وی با بیان اینکه مهمترین کار دولت نهم در سیاست های خارجی ایستادگی در مقابل دنیا و دفاع از حق و حقوق هسته ای بود، اظهار داشت: مهمترین کار دولت در حیطه داخلی نیز طرح هدفمند کردن یارانه هاست.

وزیر راه و ترابری دولت دهم افزود: طرح هدفمند کردن یارانه ها باید از اول انقلاب اجرا می شد، اما بعد از جنگ دولت ها از انجام این طرح شانه خالی کردند.

بهبهانی با تاکید بر اینکه دولت های گذشته می خواستند متولی نحوه خرج مردم باشند، گفت: ‌دولت های گذشته معتقد بودند مردم هنوز یاد نگرفته اند چگونه درآمد و پول خود را خرج کنند، اما دکتر احمدی نژاد معتقد بود که مردم خود اقتصاددان هستند.

وی سوبسید دادن را روش ناعادلانه دولت های قبل خواند و گفت: متاسفانه سوبسیدهایی که در دولت های قبل ارائه می شد در جهت غنی کردن افراد ثروتمند بود و سودی برای مردم فقیر نداشت.

وزیر راه و ترابری با اشاره به فعالیت های وزارت راه در دولت دهم اظهار داشت: در سال گذشته توانستیم 1000 کیلومتر از راه آهن پیش بینی شده در برنامه توسعه را تحقق دهیم و امسال نیز 2700 کیلومتر راه آهن را احداث خواهیم کرد.

بهبهانی خاطرنشان کرد: برنامه بعدی وزارت راه از رده خارج کردن هواپیماها و قطارهای فرسوده و بکارگیری دستگاه های جدید است تا از تلفات حمل و نقل عمومی کم شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد