وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دلاور صیامی : هدفمند کردن یارانه ها نیازمند فرهنگ سازی است

مهندس صیامی عصر دیروز در نشست هفتگی جمعیت حامیان ولایت که در دفتر این حزب برگزار شد،دلاور صیامی اظهار داشت: دشمنی صهیونیست ها و غرب همواره برای ما آشکار است اما دشمنی برخی از کشورهای عرب از صدر اسلام تا کنون چندان مورد توجه نبوده است.

وی با تاکید بر لزوم بالا بردن بصیرت برای شناخت دشمن افزود: باید به خاطر داشته باشیم که دشمن و دوست شناسی فقط منحصر به عرصه داخل نیست  بلکه در بحث دیپلماسی خارجی نیز باید در نظر داشته باشیم کسانی که از منافع ما برخوردار می شوند چه رابطه ای با ما دارند.

دبیرکل جمعیت حامیان ولایت در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اختلاف هسته ای غرب و ایران در این است که ایران می خواهد بمب هسته ای نباشد اما غرب می خواهد کشور ایران نباشد و دغدغه جهان غرب به هیچ وجه انرژی هسته ای صلح آمیز نیست.

صیامی با اشاره به نفوذ و گسترش بهائیت اظهار داشت: بهائیت و مکتب های انحرافی با هزینه میلیاردی که غرب در اختیار عرب ها گذاشته شده به شدت در حال گسترش و تبلیغ است و نباید از آن غفلت کرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به فرمایشات رهبری اظهار داشت: هنگامی که رهبری بر ضرورت وحدت تاکید می کند باید در نظر داشت که نباید به خاطر اختلاف سلیقه ها وزیران و نمایندگان را زیر سوال برد.

دبیر کل جمعیت حامیان ولایت افزود: وحدت با شعارهای تو خالی حاصل نخواهد شد بلکه باید تحمل داشته باشیم و کسانی که در چارچوب نظام فعالیت می کنند را با آغوش باز بپذیریم.

صیامی در خاتمه سخنان خود با اشاره به بحث هدفمند کردن یارانه ها اظهار داشت: این طرح یکی از خواسته های رهبری و ملت است اما تا زمانی که فرهنگ سازی نشود و مردم ضرورت و فواید هدفمند کردن یارانه ها را درک نکنند، ناکام خواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد