وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شجونی: گردن منحرف کنندگان انقلاب را می‌شکنیم

حجت‌الاسلام جعفر شجونی در جلسه هفتگی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان ولایت) با بیان اینکه پای خون شهدا ایستاده‌ایم، اظهارداشت: رسول خدا صلی الله علیه و‌آله وسلم روزی بر بالای منبر سه پله‌ای ایستاد و دو دست خود را به صورت چپ و راست از گردن آویختند؛ چند دقیقه‌ای اینگونه بودند تا اینکه مردم علت رفتار ایشان را پرسیدند؛ فرمودند "مغلولة یَدیه عَلی عُنِقه " این حالت آدم درمانده‌ای است که دو دستش را به گردنش می‌اندازد.

وی بیان کرد: ایشان در تشریح این رفتار فرمودند "حالت فوق، وضعیت مسئولانی است که در روز قیامت پریشان و پشیمان ایستاده‌اند و امکان جبران هیچ کاری را هم ندارند " و در ادامه با این مضمون می‌فرمایند "شهدا مقابل این‌ها می‌ایستند و می‌گویند: با آرمان و اهداف ما چه کردی؟ از نردبان ما در دنیا بالا رفتی و در آخر هم آن را شکستی! ".








حجت‌الاسلام شجونی به سؤال مردم از پیامبر (ص) که در آن وضعیت چه اتفاقی‌ می‌افتد؟ اشاره کرد و افزود: ایشان در پاسخ به مردم فرمودند "شهدا انتقامشان را از این مسئولان ‌می‌گیرند "؛ سؤال کردند "یا رسول‌الله چگونه انتقام می‌گیرند؟ " فرمودند "شهدا یکی یکی جلو می‌آیند و دست آن مسئول را می‌کَنند؛ دست دیگر برایش رشد می‌کند، گوشش را می‌کَنند؛ گوش دیگر می‌روید و همینطور دیگر اعضاء بدنش را دائم برمی‌دارند و بعد از تکمیل شدن دوباره از او جدا می‌کنند و اینگونه او را عذاب می‌کنند! "

وی با اشاره به اینکه شهدا نوکر ما نبوده‌‌اند که در عمق 15 کیلومتری خاک عراق بروند تا من نوعی وکیل، نماینده و شهردار شوم، ابراز داشت: برخی با ادعای اینکه نسبتی با شهدا دارند، شعار شهید پروری سر داده و در پی گرفتن سمت هستند، البته نماینده و وزیر شدن ما بستگی به نیت ما دارد آیا برای کسب مقام نماینده و وزیر می‌شویم یا برای خدمت به مردم و آرمان‌‌های امام (ره) و شهداء.

دبیر جامعه وعاظ تهران با اشاره به اینکه برخی‌ها به محض رسیدن به قدرت، اسلام، مملکت و اهداف‌شان را فراموش می‌کنند، گفت: آنها می‌گویند جنگ چیست؟ خیبر کدام است؟ 17 رمضان چیست؟ جگر عمومی رسول خدا، فرق شکافته علی و دیگر قضایا چیست؟ رفتار عملی رسول‌خدا (ص) تأکیدی بر اوضاع مسئولان در روز قیامت دارد یعنی این رفتار برای ما احساس مسئولیت می‌آورد که خشت اول در جمهوری اسلامی کج گذاشته نشود که هیچگاه به منزل نخواهد رسید.

حجت‌الاسلام شجونی عنوان کرد: ما چه کسی هستیم؟ ما باید از یکدیگر در جلسه‌ها تعریف کنیم و دائم بگوییم امام مرد خوبی بود، رهبر مرد زاهدی است که بعد از دو نیمه شب، به منزل شهدا می‌رود و به خانواده شهدا رسیدگی می‌کند پس ما در اینجا چه کاره‌ایم؟! با این صحبت‌ها چه چیزی نصیب ما خواهد شد، ما مثل کسی هستیم که آه در بساط ندارد و دائم از بانک پر از ارز و ریال همسایه صحبت می‌کند.

دبیر جامعه وعاظ تهران،‌ با انتقاد به ارائه تسهیلات بانکی دور از نظارت‌های قانونی، گفت: باید بازی را کنار بگذاریم؛ متأسفانه خبر 1200 میلیارد تومان وام هم به آن اضافه شده که ثروت و بودجه مملکت را به حرّاج گذاشته‌اند این یعنی اقتصاد مرده است.

وی در ادامه سخنرانی خود با عنوان اینکه طلحه عده‌ای را گمراه کرد و پیشانی باد کرده جمع کثیری را به ضلالت کشاند، تصریح کرد: اما امروز این‌گونه نیست و ما با این سن و سال‌ پای ولایت فقیه ایستاده‌ایم و نمی‌گذاریم در جریان انقلاب، انحراف ایجاد شود و گردن کسی را که بخواهد انحراف ایجاد کند، می‌شکنیم.

دبیر جامعه وعاظ تهران با سؤال از اینکه ما این انقلاب را به چه کسی تحویل دهیم، گفت: مگر آنکه همه ما بمیریم، سپاه بمیرد، بسیج بمیرد، روحانی‌ها بمیرند،‌ خانواده شهدا تار و مار شوند که این انقلاب از دست ما برود؛ البته این آرزو را دشمن به گور خواهد برد.

حجت‌‌الاسلام شجونی با تأکید بر اینکه من و شما همگی باید ستون بر سقف انقلاب بگیریم، گفت: نباید بگذاریم این سقف سقوط کند. اگر هر کسی بگوید به من چه؟ یکی دزدی کند؛ دیگری چشم‌چرانی؛ آن یکی هم خون شهدا را فراموش کند؛ سقف فرو خواهد ریخت.

وی با اشاره به فریاد الله‌اکبر نواب صفوی در بالای دار،‌ گفت: آن موقع کسی شعار الله‌اکبر سر نمی‌داد که این شهید موقع تیرباران فریاد "الله‌اکبر "ش بلند شد.

حجت‌الاسلام شجونی با اشاره به خیانت جبهه ملی و نهضت آزادی همانند حزب توده تأکید کرد: این‌ها از روحانیت سوءاستفاده کرده و بقیه را خانه‌نشین، ذلیل، زندانی و اعدام کرده‌اند. باید حواس‌تان جمع باشد این انقلاب مثل دیگر انقلا‌ب‌ها نشود.

وی با اشاره به داستان‌های فوق، گفت: اینها برای این بود که مردم بعد از پیامبر، اسلام را فراموش کردند. هر بلایی سر اسلام آمد تحمل کرده و گفتند به ما چه مربوط؟ از این اتفاق به حزب ما چه می‌رسد؟ چه چیزی عاید گروه ما می‌شود؟ و امیرالمؤمنین (ع) سه نفر از اینها را نفرین کرد که چرا به یاری ایشان نمی‌شتابند؟ البته شما در انقلاب اینگونه نبوده و نخواهید بود.

حجت‌الاسلام شجونی تصریح کرد: باید بایستیم و با چنگ و دندان انقلاب را نگهداریم و عیب‌هایش را برطرف کنیم. هر کس بگوید این انقلاب عیب ندارد، چاپلوسی می‌کند. انقلاب را باید آفت‌زدایی کرد؛ من و شما به خودمان ضدآفت بزنیم تا از آنها دور شویم. البته این کار را با حذف منافقین، بنی‌صدر، سلامتیان، غضنفرپور، قطب‌زاده، شریعت‌مداری، منتظری و ... چند بار انجام داده‌ایم و باید ادامه دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد