وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جریان انحرافی مانندفتنه‌گران به دنبال تخریب جایگاه ولایت فقیه

جلسه هفتگی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان ولایت) با سخنرانی مهندس آقازاده ،حجه الاسلام شجونی و دکتر زهره الهیان برگزار گردید

در جلسه فوق دکتر الهیان خلوص‌ نیت‌ ملت ایران مقابل فتنه‌ها را عامل پایداری انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: پیوستگی ملت با جایگاه ولایت و مقام معظم رهبری که کشتی انقلاب را در دریای مواج توطئه‌گری‌ و خواب‌های پریشان دشمنان حفظ کرده‌اند، صلابت، پویایی و سرعت پیشرفت کشور را تضمین کرده است.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، مقام معظم ولایت را عامل اصلی به ثمر رسیدن پیشرفت‌های کشور دانست و افزود: بیش از دو دهه از قرار گرفتن رهبر انقلاب در جایگاه رفیع ولایت‌فقیه می‌گذرد و هرچه بیشتر می‌رویم زوایای ناشناخته رهبری بیشتر متجلی می‌شود.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های وجودی رهبر معظم انقلاب اعم از بصیرت، تقوی، معنویت، فقه و اجتهاد ایشان انقلاب را با تمام توطئه افکنی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که علیه امام (ره) و نظام صورت گرفته حفظ کرده است و به واسطه هوشمندی و تدبیر معظم‌له خطرات بسیاری از سر انقلاب گذشت و نقش بر آب شد. 






الهیان با تأکید بر اینکه ثبات و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون شخص رهبری است، اظهار داشت: انقلاب‌های منطقه با شعارهای اسلامی در حال فراگیر شدن است و نخبگان سیاسی این کشورهای اعلام می‌کنند "این حرکت‌های مردمی، الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران است ".

وی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را رهبری بی‌بدیل خواند و افزود: هم اکنون سید حسن نصرالله درس «ولایت فقیه» را برای شاگردانش تبیین می‌کند و خصوصیات نظام مبتنی بر ولایت فقیه الهی و مصداق منحصر به فرد ولایت فقیه را فقط در ایران اسلامی می‌داند و می‌گوید "هیچ جای دنیا چنین نظامی وجود ندارد و همه موفقیت‌های ایران اسلامی در گرو نظام ولایی است، ضرورت ولی فقیه در این تلاطم فتنه بیش از بیش مهم است ".

این نماینده مجلس گفت: تأثیر رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با گذر از فتنه 88 و فتنه جدیدی که درگیر آن هستیم، برای دشمنان بیش از پیش آشکار شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی مهم‌ترین بازند‌گان تحولات اخیر منطقه هستند، ‌گفت: توازن منطقه به نفع انقلاب اسلامی ایران در حال تغییر است، از این رو استعمارگران صهیونیستی و آمریکا به شدت از این مسئله نگران، ناراحت و عصبانی هستند و طبیعی است که بی‌کار نخواهند نشست.

الهیان خاطرنشان کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی برای براندازی، در فتنه 88 شرایط را به گونه‌ای جلوه دادند که به ظهور یک حقیقت منتهی شد و آن حقانیت نظام ولایت فقیه است.

وی گفت: جایگاه ولایت فقیه تلألؤ بیشتری برای مردم و کل جهان دارد، اگر هم قرار باشد گوهر ارزشمندی شکل بگیرد، رفت و آمد ایام و شرایط مختلف را می‌طلبد تا این گوهر تبدیل به شی‌ء گرانقدر شود.

الهیان مکتب انتظار و مهدویت را فقط از کانال ولایت فقیه میسر دانست و افزود: از کسانی که خود را به مقوله‌های مهدویت و انتظار منتسب کرده و اعلام می‌کنند که اگر نماز صبح قضا شود، دعای عهدشان فراموش نمی‌شود، باید سؤال کرد آیا مکتب انتظار غیر از مسیر ولایت فقیه بوده و آیا برای تبعیت از مکتب انتظار، راهی جز تمرین تبعیت از ولایت فقیه داریم؟ آنها بدون توجه به مقوله انتظار و مهدویت می‌خواهند جایگاه ولایت فقیه را دور بزنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نظام اسلامی این شرایط را طی می‌کند و ما در کنار موضوعات هسته‌ای تحریم‌ها و تهدیدهایی که علیه ملت ایران علم می‌کنند، ایستادگی کرده و همچنان ثابت خواهیم ماند.

وی افزود: توطئه دیگر دشمن به نظام جمهوری اسلامی ایران، توطئه حقوق بشر است و قصد دارند با این موضوع محبوبیت ملت ایران را در دل ملت‌ها از بین ببرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاهد هستیم که پس از انتخابات و فتنه 88، روند اصلاحات که از خارج کشور برای براندازی انقلاب طراحی شد، موفق نشدند و موضوع حقوق بشر را به عنوان محور اساسی فشار بر نظام اسلامی قرار داده و مانع پیشرفت آن شده‌اند که هر روز به تعداد این پرونده‌ها افزوده می‌شود.

الهیان با نام بردن از پرونده‌ سکینه محمدی، ندا‌ آقاسلطان، زهرا بهرامی و غیره به عنوان دستاویز حقوقی علیه انقلاب اسلامی گفت: این حرکت برای خدشه وارد کردن به نظام جمهوری اسلامی در دل ملت‌هایی منطقه و جهان است، زیرا آنان می‌دانستند انقلاب اسلامی ریشه در دل‌های مردم جهان دوانده و تنها راه مقابله با آن از بین بردن محبوبیت است و چه راهی بهتر از موضوع‌های حقوق بشری و مظلوم نمایی غرب در قالب این پرونده‌ها.

وی این موضوع را یکی از پروژه‌های اساسی نظام سلطه علیه ایران اسلامی دانست و افزود: این عملیات دشمن امروزه و حتی در آینده ادامه خواهد داشت و این نزاع رودر رو و تن به تن با دشمن در موضوع حقوق بشر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، بیان کرد: فعال کردن گروهک منافقین و مریم رجوی، شیرین عبادی، زنان فعال حقوقی، فراریان خارج از کشور و کسانی که با سازمان‌های جاسوسی همکاری دارند، تلاش ‌می‌کنند این فضا را به سمتی ببرند که دیدگاه مسئولین و ملت‌‌های دنیا را نسبت به نظام اسلامی خدشه‌دار سازند.

وی با بیان شدت هراس آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ارتباط‌گیری مسئولان و شخصیت‌های کشورهای آفریقایی با مقامات ایرانی، گفت: جنگ روانی و فضای تبلیغاتی سنگینی که علیه ما در رسانه‌ها طراحی کرده‌اند با دیدن حقایق از نزدیک این هیمنه صهیونیستی شکسته می‌شود.

الهیان با تأکید بر تمرکز شدید غرب بر مسئله زنان، بیان کرد: آنها می‌گویند "اسلام به زن اجازه فعالیت اجتماعی وحقوقی نمی‌دهد، حقوق زنان پایمال می‌شود، حق تحصیل ندارند "، در واقع تفکر طالبانیستی از اسلام در ایران به نمایش می‌گذارند؛ تا به واسطه آن بتوانند چهره نظام اسلامی را مخدوش کنند.

وی با اشاره به مدافعین ظاهری حقوق بشر با حمایت لابی صهیونیسم در سطح وزرای اتحادیه اروپا و آفریقا، اظهار داشت: هدف آنها این است که چهره سیاسی را از نظام اسلامی نشان دهند تا تهدید‌ها علیه ایران جدی شود؛ شیرین عبادی لیست تحریم‌ها و تهدیدهایی را علیه ایران به اتحادیه اروپا می‌نویسد و این روند، یک موضوع از هزاران مسئله‌ای است که آنها در دستور کار قرار داده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از برنامه‌ریزی‌های این مجلس در این راستا خبر داد و افزود: دشمن از هر طریقی که بتواند از پا نمی‌نشیند و با برنامه‌ریزی جدی مشغول است اما به عنایت خداوند آنها در آخرین حربه‌شان یعنی حمله حقوقی، نیز شکست خواهند خورد.

وی با بیان اینکه دشمنان پس از انتخابات سال 84 و پیروزی اصولگرایان، بسیار نگران شدند و احساس خطر جدی کردند، ادامه داد: بسیاری از مسائل مهم کشوری در دوره اصلاحات تعطیل بود و دستور صریح دولت اصلاحات به وزارت اطلاعات و وزارت خارجه برای توقف حمایت از جنبش‌های جهانی بود که این کاملاً خلاف نظر امام (ره) بود.

الهیان با اشاره به روی کارآمدن دولت اصولگرا با مواضع ضد استکباری، ابراز داشت: این واقعه، دشمن را به فکر انداخت تا راه مشابه و مشخص تدبیر انگلیسی ـ استعماری "استحاله از درون و نفوذ " را انتخاب کنند، آنها برای نفوذ به خانواده احمدی‌نژاد و استحاله آنان این کار را کردند، اگر چه از طرق گوناگون مانند اتصال به عرفان‌های کاذب، سحر و جادو و سایر موضوعات اقداماتی کردند، که تبعات و آسیب‌های آن را هم ملاحظه می‌کنید.

وی به هشدارها‌ی اطرافیان و دوستان دلسوز احمدی‌نژاد و منتقدین مختلف وی اشاره کرد و گفت: هشدارهایی که به احمدی‌نژاد در جلسه‌های خصوصی داده شد، نتیجه نداد و برای ورود به انتخابات در مصاحبه‌ها شرط گذاشت و متأسفانه شرایطی را به وجود آوردند که آفت و صدمات آن متوجه نظام و انقلاب است و شما مردم باید دست عوامل آن را رو کنید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه افزود: طبق بررسی و تحقیق مشخص شده، عوامل متصل به عرفان کاذب و سایر مکاتب منحرف با رژیم صهیونیستی در ارتباط بودند؛ برخی از مرتبطین به خانواده دکتر احمدی‌نژاد نزدیک شدند که با انگلیس و جریان فراماسونی یکی هستند و با داریت وزارت اطلاعات و قوه‌قضاییه پرونده‌ها رو خواهد شد و دست دشمنان در نفوذ به قلب نظام و قوه مجریه آشکار است و آشکارتر خواهد شد.

وی تأکید کرد: آنچه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، در مجلس همان را دنبال می‌کنیم که حمایت از مواضع دولت در عرصه خدمتگزاری است، اما برای این خدمتگزاری یک شرط برای ما محفوظ است و آن «تبعیت از ولایت فقیه» است و کارکرد این نظام ولایتی در کشور‌های دیگر نیز ممکن خواهد شد.

الهیان با بیان اینکه مردم ما برای مبارزه اسلام‌خواهی انقلاب کرد‌ه‌اند، گفت: انقلاب ما انقلاب دینی ـ اعتقادی بوده و امروز از دولت خدمتگزار می‌خواهد این خدمتگزاری با روح تبعیت از ولایت فقیه در رسانه‌ها و گروه‌ها محقق شود، این شرط، باید احساس تکلیف شود زیرا دشمن جایی که نشانه گرفته جایگاه ولایت فقیه است و 9 دی نیز فریاد ملت ایران اسلامی بود که البته ریاست جمهوری بهانه‌ای بیش نبود.

وی با یادآوری ایام فتنه 88 تشریح کرد: در آن ایام نیز هدف دشمنان زدن جایگاه ولایت بوده و امروز هم جریان انحرافی هدفش را جایگاه ولایت فقیه قرار داده اما به خوبی می‌داند تا زمانی که مقام معظم رهبری با تدبیر و هوشمندی ایستاده‌اند، کاری از پیش نخواهند برد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این مسئله را جریان انحرافی به خوبی می‌داند و برنامه‌ریزی‌های جدی را شروع کرده‌اند، حتی در خبرها آمده فعالیت مشترک انتخاباتی جریان فتنه با جریان انحرافی نیز آغاز شده است.

وی، برنامه‌ریزی جریان فتنه برای انتخابات با وارد کردن مهره‌های سفید را عمده عملیات آنان خواند و افزود: این جریان از مدت‌ها قبل فعالیت‌ انتخاباتی را در شهرستان‌ها آغاز کرده است، یعنی مهره‌هایی را که شورای نگهبان نتواند رد صلاحیت کند و پرونده‌شان زیاد نیست را به میدان فرستاده‌اند.

الهیان با اشاره به هزینه‌های هنگفت جریان انحرافی برای حوزه‌های انتخاباتی، خاطر نشان کرد: آنها طبق برنامه‌ برای هر کرسی در مجلس یک میلیارد تومان هزینه‌ می‌کنند تا در مجلس 200 کرسی را کسب کنند و فضای آتی در مجلس را به دست گیرد.

وی مسیر‌ جریان انحرافی را در حذف تفکر بسیجی، مذموم برشمرد و بیان کرد: تفکر بسیجی قابل حذف نیست و این نشان می‌دهد که آنان متأسفانه از خیلی واقعیت‌ها و حقایق جامعه دور هستند که با چنین سیاست و استراتژی می‌خواهند به عرصه سیاسی کشور وارد شوند زیرا می‌دانند مهمترین مانع آنها تفکر بسیجی است و اعتقاد به نظام و انقلاب در دل ملت ایران تبلور دارد و همین تفکر در شرایط مختلف توانسته نظام انقلاب اسلامی را نجات دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی ضمن تأکید بر این نکته ما باید با برنامه‌ریزی جدی، سازمان دهی و انسجام حرکت کنیم، اظهار داشت: ما باید در درون اصولگرایان این توطئه تفرقه را خنثی کنیم و راه آن همین بصیرت است، تنها از طریق ارائه کردن اطلاعات صحیح به مردم و بر ملا کردن دست این جریان ‌می‌توانیم، انشاءالله مجلس را در دست اصول‌گرایان ببینیم.

وی گفت: آنها می‌دانند اگر مجلس را به دست گیرند، مسیر ریاست جمهوری بعدی هم از طریق همین مجلس خواهد بود بنابراین به شدت تلاش می‌کنند تا هزینه ‌هنگفتی برای آن دهند به خاطر جایگاه رفیع نمایندگی و تأثیرگذاری آن یک میلیارد هم کم است، البته بیش از این هم هزینه‌ خواهند کرد.

الهیان، تنها راه موفقیت در جریان اصول‌گرایی و انتخابات را آگاهی‌سازی مردم شهرستان‌ها دانست و افزود: جریان انحرافی در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک از چهره‌های اصلاح طلب یا برخی مهره‌های خود بهره گرفته‌اند لذا تنها با این آگاهی بخشی خواهیم توانست برای مردم، عناصری از دیگر شخصیت‌های خدوم تشخیص دهیم و در پرتو ولایت فقیه و تبعیت از جایگاه آن، آینده نظام را در راستای آرمان‌های امام (ره) سوق دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد