وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نمایندگان باید با اجرای فرامین رهبری ، به وظایف اصلی خود عمل کنند

دبیر کل جمعیت حامیان ولایت گفت: در حکومت جمهوری اسلامی ایران سیاستگذار اصلی نظام بر اساس قانون اساسی ولی فقیه زمان است و فرمان او فصل الخطاب است.
دلاور صیامی در جمع اعضای مرکزی این جمعیت اظهار داشت: متأسفانه شاهد سقوط ارزشهای اجتماعی، این باراز سوی گروهی از جامعه بهداشتی جامعه هستیم.
به گفته وی چرا باید پرشکی و یا گروهی که سلامت جامعه را بر عهده دارند به خود اجازه دهند بیماری را برای ندانستن پول و یا آمبولانس به خارج از شهر برده و رهایش کنند.
صیامی خواستار برخورد قاطع مسوولان با عوامل اتفاق اخیر شد.
دبیرکل جمعیت حامیان ولایت دررابطه با بحث فیلم ظهورنزدیک است بیان داشت: سازندگان این فیلم همان کسانی هستند که مذاکره با رژیم صهیونیستی و نشست با خوانندگان لوس آنجلسی را خواستارند.

 

     


وی افزود: گرانندگان این فیلم در حقیقت می‌خواهند به اسلام ضربه وارد کنند اما با عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری تیر آنها به سنگ خواهد خورد.
وی همچنین اطاعت ازرهبری را مهمترین اصل اعتقادی به ولایت فقیه ذکر کرد و گفت: در حکومت جمهوری اسلامی ایران سیاستگذاراصلی نظام بر اساس قانون اساسی ولی فقیه زمان است و فرمان او فصل الخطاب است.
دبیر کل جمعیت حامیان ولایت ازعملکرد نمایندگان در خصوص حوزه انتخابیه‌شان انتقاد کرد و گفت: اکثر نمایندگان تا قبل از از اینکه به مجلس راه پیدا کنند یا دوباره انتخاب شوند به مردم حوزه‌های اتتخابی خود وعده می دهند اما بعد از انتخابات و پیروز شدن در آن همه وعده را به دست فراموشی می سپارند.
وی تأکید کرد: نمایندگان باید با اجرای فرامین مقام معظم رهبری ، وظایف اصلی خود را انجام دهند.
صیامی در پایان اظهار داشت: جمعیت حامیان ولایت پشت سر رهبر معظم انقلاب ایستاده و تا لحظه آخر گوش به فرمان اجرای فرامین رهبری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد