وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

با سردمداران گروه انحرافی نفوذ کرده در دولت رودربایستی نداریم

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست جمعیت حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان ولایت) گفت: 33 سال از عمر نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد اما این پدیده هنوز جدید است.

وی اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با دست خالی کاری کردند که باعث شگفتی سیاست‌مداران دنیا و کسانی شد که بعد از جنگ جهانی دوم تمام کره خاکی را بین دو ابرقدرت تقسیم کردند تا حاکمیت دیکتاتوری کاملی بر کشورها داشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ابرقدرت‌ها با تمام امکانات،‌ تجهیزات و قدرت نتوانستند جلوی پیشرفت راه امام(ره) را بگیرند، این درحالی است که امام خمینی(ره) در ابتدای مسیر پشتوانه ابرقدرتی را در اختیار نداشتند تا با اتکا به آن پیروز شود. بلکه آنچه امام را به پیروزی رساند، اخلاص، صداقت، ایمان به خدا و عمل صالح بود.



کوثری با بیان اینکه حضرت امام در تمام مراحل مبارزه همه سختی‌ها را تحمل کرد و از تبعید و زندان نهراسید، عنوان کرد: ایشان می‌گفتند اگر مجبور باشم در دریاها حرکت کرده و مردم را هدایت می‌کنم که این چیزی جز توکل خالصانه امام (ره) به خدا نبود.

وی ادامه داد: هیچ‌ یک از ابرقدرت‌ها نتوانستند در روحیه امام (ره) اثر بگذارند حتی امام (ره) را به فرانسه کشوری به عنوان مهد آزادی بردند قصد داشتند در آنجا ایشان را کنترل کنند باز هم نتوانستند، مثلاً می‌خواستند قدرت فرانسه را به امام (ره) نشان دهند اما این مسائل برای امام (ره) معنا نداشت آنچه که برای امام (ره) معنا داشت رضایت خداوند بود.

کوثری با اشاره به تأسی شهدا و رزمندگان به این روحیه امام خمینی (ره) بیان کرد: شهدا حقیقتاً با همین تفکر توانستند در مقابل دشمنی بایستند؛ دشمنی که قصد داشت در سه روز خوزستان را بگیرد و در مدت 7 روز به تهران برسد؛ اما آنها با دست خالی و با تبعیت از امام (ره) و عنایت پروردگار توانستند پیروز شوند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج‌ابراهیم همت در عملیات خیبر وقتی مشاهده کرد کار پیش نمی‌رود به بنده گفت "دیگر از خدا طلب شهادت کرده‌ام " گفتم "این حرف‌ها چیست که می‌زنی؟ " گفت "از این بچه‌ها خجالت می‌کشم وقتی می‌بینم می‌آیند و می‌روند، مزدشان را می‌گیرند و ترکشی می‌خورند اما من چهار سال است که در جنگ ترکشی نخورده‌ام " و در همین عملیات هم با تیر مستقیم تانک به آرزویش رسید.

وی با مقایسه دوران کنونی کشور با دوران جنگ تحمیلی گفت:‌ در دوران دفاع مقدس دشمنی دشمنان آشکار بود اما امروز اینگونه نیست؛ لذا به فرموده مقام معظم رهبری بصیرت برای کسانی که می‌خواهند راه شهدا را ادامه دهند و از ولایت حمایت کنند، لازم است.

کوثری عنوان کرد: اگر انسان به مسائل آگاه شد و بصیرت پیدا کرد و دشمنان پیدا و پنهان را شناخت و توانست آنها را تشخیص دهد و با آنها برخورد مناسب کند، آن زمان است که می‌توانیم بگوییم حامی حقیقی ولایت است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد 6 دولت گذشته انقلاب اسلامی گفت: بنی‌صدر قصد داشت نظام را کاملاً در اختیار بیگانگان بگذارد و چیزی از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب وجود نداشته باشد. مدت زمان ریاست جمهوری شهید رجایی هم بیش از یک ماه و اندی طول نکشید.

وی ادامه داد: وقتی نظرات رؤسای جمهور در جمهوری اسلامی را بررسی می‌کنیم مشاهده می‌شود که در بین این روسای جمهور، تنها رئیس دولتی که برای بعد از 8 سال ریاست جمهوری خود هیچ اقدامی نکرد و دقیقاً تابع ولایت بود، فقط مقام معظم رهبری است.

وی اضافه کرد: بعد از دوران ریاست جمهوری مقام معظم رهبری، آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور که مدعی بود من هستم که همه کارها را پیش می‌برم و معتقد بود که باید با تغییر قانون اساسی رئیس جمهور بتواند در دوره سوم هم کاندید شود و پایه‌گذار حزب کارگزاران بود.

کوثری تصریح کرد: دولت آقای خاتمی نیز در دوران ریاست جمهوری قصد داشت نظام را عوض کند و تغییرات اساسی در رفتار مردم و نظام ایجاد کند.

وی ادامه داد: ولایت از دیدگاه انسان ولایی باید طوری باشد که بتواند تکلیفش را انجام دهد؛ رزمندگان ما گفتند تکلیف‌مان را انجام می‌دهیم و نتیجه آن کاری نداشتند؛ نه اینکه برای آینده برنامه نداشته باشند اما می‌گفتند باید ببینیم امر ولایت چیست و ولی‌امر مسلمین هر مطلبی را که فرمودند بر همان اساس و در آن مسیر باید جلو برویم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر تمام توطئه‌هایی که از سوی ابرقدرت‌ها صورت گرفت تا در مدت زمان کوتاهی نظام جمهوری اسلامی از بین رود ناکام مانده است، به دلیل اخلاص، صفا و خدمت خالصانه ولی‌امر مسلمین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده، هست و خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه حامی ولایت بودن معنای وسیعی دارد و بار سنگینی بر دوش همه است، عنوان کرد: نباید بگوییم راه ما باید ادامه داشته باشد و نمایندگان مجلس و رئیس جمهور بعد را هم ما باید انتخاب کنیم.

*تحولات منطقه برخاسته از انقلاب اسلامی ایران است

کوثری با بررسی تحولات منطقه نیز گفت: تحولات منطقه بدون اغراق و تعصب، برخاسته از انقلاب اسلامی ایران است که در تجمعات، شعارها و حرکت بعد از نماز جمعه متجلی است؛‌ در برخی از کشورها مانند بحرین که مردم خیلی تحت فشار هستند، شب‌ها در تاریکی تکبیر می‌گویند تا نگذارند این مسیر قطع شود و از این طریق اعلام می‌کنند که در صحنه هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصر اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد، عنوان کرد: مردم مصر در بین کشورهای مسلمان از آگاهی بالایی برخوردار هستند و این موضوع زمینه بسیار خوبی برای حرکات انقلابی آنها بود و باعث شد آگاهانه در کوتاه‌ترین زمان کاری کنند که نامبارک از کرسی پادشاهی به پایین کشیده و نهایتاً محاکمه شود و اکنون حرکت مردم مصر به سوی تکامل پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه قوانین ما در جمهوری اسلامی نسبت به اوایل انقلاب تفاوت بسیاری کرده است، بیان کرد: آن موقع دولت موقتی بر سر کار بود که قصد داشت نظام را کاملاً به سویی ببرد که با آمریکایی‌ها نشست و برخاست داشته باشند، اما امام (ره) با هدایت و تدبیر خود، نظام را حساب شده پیش بردند؛ همین امر موجب شد که اکنون دولت، مجلس و قوه قضائیه براساس اصول‌گرایی باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای حرکت انقلاب مردمی در تونس را آهسته ارزیابی کرد و گفت: با این وجود موفقیت‌های بسیار خوبی در این کشور انجام شده است؛ در لیبی نیز آمریکایی‌ها قصد دارند حرکت مردم را کند کنند اما این کندی به این معنا نیست که این کشورها نمی‌توانند موفق شوند بلکه در لیبی به هیچ وجه جایی برای قذافی باقی نمانده است.

وی تأکید کرد: قطعاً در بحرین موفقیت با مردم است و جایی برای آل‌خلیفه حتی برای آل‌سعود باقی نمانده است؛ با اینکه به ظاهر در عربستان تجمعات خیلی بزرگی انجام نشده ولی آل‌سعود هم جایی در بین مردم مسلمان خاورمیانه و شمال آفریقا ندارد.

کوثری با اشاره به تحرکات آینده آمریکایی‌ها برای مقابله جدی با انقلاب‌های اسلامی منطقه اظهار داشت: آنها قصد داشتند در 25 بهمن در ایران سال گذشته اقداماتی انجام دهند و سپس برای تخریب حزب‌الله با تحریک حریری می‌خواستند حزب‌الله لبنان را با مشکل روبرو کنند که به لطف خدا پاتک خوردند.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها سپس به سوریه آمدند که این تحرکات در این کشور قدری طول کشید و علت آن هم بد برخورد کردن نیروی انتظامی سوریه با مردم بود؛ در یکی از شهرهای سوریه با مردم برخورد بدی شد؛ تجمعاتی که در سوریه صورت گرفته بود در حد 2 هزار نفر بود اما آنها خیلی به این قضیه وارد نبودند و نمی‌دانستند که باید به چه صورت برخورد کنند و فکر کردند که همیشه باید سرکوب کنند.

وی اضافه کرد: در سوریه اصلاحاتی به وجود آمد و آن جا هم سر آمریکایی‌ها به سنگ خورد، آمریکایی‌ها قصد داشتند ارتباط ایران، حزب‌الله و مردم غزه را از طریق سوریه قطع کنند که به لطف خدا کارشان در سوریه نیز به بن‌بست خورد.

کوثری با بیان اینکه نیروهای امنیتی عربستان، امارات و بحرین نسبت به مردم بحرین رفتار خشونت‌باری اعمال می‌کنند، اظهار داشت: با این وجود مردم بحرین همچنان محکم ایستاده‌اند و راه خود را ادامه می‌دهند؛ آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها قصد دارند کاری کنند که مردم خسته شوند و سردمداران این کشورها را نگه دارند اما مردم نشان دادند خستگی‌ناپذیرند و با توجه به اینکه جمهوری اسلامی را به عنوان الگو قرار داده‌اند قصد دارند تا به خواسته‌های به حق خود برسند.

*وزیر خارجه مصر تا دو ماه آینده به ایران سفر می‌کند

وی مطرح کرد: اکنون وزیر امورخارجه مصر پیغام داده که می‌خواهیم با ایران ارتباط برقرار ‌کنیم و به زودی و طی یکی دو ماه آینده به ایران می‌آید، که البته باید در این زمینه اندکی تأمل کرد.

کوثری با تأکید بر اینکه مردم غزه در محاصره کامل 22 شبانه‌روز در مقابل اسرائیل با کمترین امکانات مقاومت کرده و ایستادند، عنوان کرد: مسیر صحرای سینا گذرگاه رفح به طرف غزه در حال باز شدن است و تا حدی هم باز شده و رفت و آمدها آسان‌تر شده است، به همین دلیل اسرائیل به وحشت افتاده است؛ چرا که مصر این مسیر را به طرف فلسطینی‌ها باز خواهد کرد.

وی تأکید کرد: احساس خطر اسرائیل، آمریکا را نیز به وحشت‌ خواهد انداخت و در نتیجه برخی از کشورهای اروپایی احساس خطر می‌کنند و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، از این پس کشورهای اروپایی منتظر ورود شعله‌های این انقلاب به آنجا هم باشند.

کوثری افزود: ما نمی‌‌گوییم همه کشورها همانند جمهوری اسلامی ولی امر داشته باشند اما عقیده داریم که مردم خودشان به سرنوشت خود و اداره کشورشان مسلط باشند نه اینکه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بخواهند مسلمانان را اداره کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حدود 6،5 میلیون بشکه نفت صادر می‌شد که از این رقم حداکثر 12 درصد به ایران می‌رسید و برای همین مبلغ نیز ما قدرت تصمیم‌گیری نداشتیم؛‌ چرا که معتقد بودند ما باید کشور قدرتمندی شویم، سلاح و تجهیزات پیشرفته داشته باشیم اما پزشکان پایتخت کشور ما از کشورهای بنگلادش، هند و پاکستان می‌آمدند.

وی ادامه داد: با صراحت می‌گویم که ما دست دزدان خارجی را قطع کردیم و دست دزدان داخلی را هم باید قطع کنیم؛ این امر شعار نیست و تا حد زیادی قطع شده است؛ اگر مشاهده می‌کنیم رقم‌های بودجه بالا می‌آید به دلیل این است که دارد در مسیر صحیح‌اش قرار می‌گیرد نه اینکه هر دستگاهی که درآمد داشت برای خود تصمیم بگیرد.

کوثری با اشاره به اینکه کشور ما باید در معنویت و علم الگو شود، گفت: امروز اروپا و آمریکا علی‌رغم توسعه زیادی که یافته‌اند، به پوچی رسیده‌اند.

وی اظهار داشت: اگر مقام معظم رهبری می‌گویند که دور نیست که انقلاب‌ها به اروپا هم برسد به این مفهوم نیست که آنها هم ولایی شوند؛ بلکه مردم بگویند خودمان تصمیم‌گیری کنیم؛ چرا که اکنون اروپا از سوی آمریکا اداره می‌شود و وقتی در بطن قضیه وارد می‌شویم، مشاهده می‌کنیم که عوامل صهیونیسم آنها را اداره می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص جریان انحرافی نفوذ کرده در دولت تصریح کرد: فردی که در دفتر رئیس جمهور قرار گرفت یک تفکری را از قبل داشته است؛ زمانی که آقایان الهام و شیخ‌الاسلام در دفتر بودند مشکلی نبود و آقای احمدی‌نژاد هم محبوب همه بود و واقعاً هم زحمات بسیار زیادی در این مدت کشید که ان‌شاءالله آن راه را ادامه دهد.

کوثری گفت: در سی‌دی «ظهور نزدیک است» برای ظهور امام زمان (عج) مدت زمان مشخص می‌کنند که اینها انحراف است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در زمانی که ولی‌امر مسلمین و ولایت حضور دارند تکلیف مشخص است و این مسئله‌ای نیست که بخواهیم خیلی آن را پیچیده کنیم و اینگونه نیست که سی‌دی درست کنند و بعد ربط به احمدی‌نژاد دهند چراکه این مسئله انحراف است.

کوثری تأکید کرد: این قضایا که اتفاق افتاده از سوی مقام معظم رهبری مدیریت می‌شود‌ و تا جایی که دولت در مسیر ولایت حرکت ‌کند ما نیز باید حمایت کنیم و نباید سنگ‌اندازی کنیم؛ دولت، دولت جمهوری اسلامی است و باید تا پایان 4 سال این مسیر ادامه پیدا کند و آقای احمدی‌نژاد که حقیقتاً زحمات زیادی کشیده همان مسیر گذشته را ادامه دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با این وجود چشم‌مان را بر جریان انحرافی که کنار رئیس جمهور درست کردند، نمی‌بندیم اگر می‌خواستیم به مسائلی از این قبیل نگاه نکنیم و رو دربایستی داشته باشیم،200 هزار شهید نمی‌دادیم و آن زمان هم با دشمنان معامله می‌کردیم!

وی با بیان اینکه ولایت مسیر این نظام را مشخص می‌کند، اظهار داشت: با آگاهی، درایت، شناخت و تبعیت از مقام معظم رهبری این راه را ادامه می‌دهیم تا پرچم این انقلاب که توسط حضرت امام (ره) برافراشته و به دست مقام معظم رهبری داده شده به دست صاحب اصلی‌اش حضرت مهدی (عج) برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد