وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مجتهد شبستری: پابرجایی نظام اسلامی به برکت ولایت فقیه ا‌ست‌

آیت ‌الله " محسن مجتهد شبستری " در گردهمایی طلاب و فضلای آذربایجان شرقی در مدرسه فیضیه افزود: دشمن برای نابودی تشیع و اسلام عاشورایی، قسم خورده و در جاهایی که امکان حمله نظامی وجود ندارد از راه جنگ تبلیغاتی وارد می‌شود و روحانیون و حوزه‌ها که رسالت انبیا را بر دوش دارند در جنگ نرم وظیفه سنگینی دارند و باید خود را برای مبارزه تجهیز کنند چرا که جنگ نرم، مبارزه نرم می‌طلبد.


وی با اشاره به نیاز مناطق به حضور روحانیون و مبلغان اظهار داشت: کسانی که از نظر علمی به حد لازم رسیده‌اند ‌و تحصیلاتشان تمام شده اگر دنبال اجتهاد نیستند با حضور در مناطق، پاسخگوی نیاز مردم باشند.
مجتهد شبستری به ساختار‌شکنی روز عاشورا اشاره کرد و گفت: عده‌ای از خدا بی‌خبر در روزی که قدسیان برای امام حسین (ع) عزادار بودند به حضرتش اهانت کرده،‌ علیه مقدسات نظام شعار دادند ولی با ‌حضور بی‌سابقه مردم در روز‌های هشت و 9 دی و اعلام حمایت آنها از اسلام، ولایت و جمهوری اسلامی باعث خوشحالی شد و همگان فهمیدند که مردم ایران آگاهند.
نماینده ولی ‌فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی یک جو معرفت داشته باشند، درک می‌کنند که در میان مردم جایی ندارند و ملتی که از تشیع علوی و مکتب سرخ عاشورا الهام گرفته اهانت به ارکان نظام اسلامی را بر‌نمی‌تابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد