وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جمعیت حامیان ولایت از راهکارهای وحدت بخش استقبال می کند

مسوول کمیته رسانه ای جمعیت حامیان ولایت با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت ملی در شرایط کنونی گفت: این جمعیت از راهکارهای اندیشمندان و صاحب نظران در راستای تقویت وحدت ملی استقبال می کند.

محمد نوری زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با محکوم کردن حرمت شکنی روز عاشورا، حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز و اعلام خشم و انزجار مردم ولایتمدار را ضروری دانست و در عین حال اضافه کرد : برای اینکه توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان نقش برآب شود ، از تمام راهکارهای ممکن برای حفظ انسجام ملی بهره خواهیم برد.
وی با اشاره به اینکه قدرتهایی که شعار دفاع از حقوق بشر سر می دهند خود با راه اندازی جنگ نرم و بهره گیری از عده ای عناصر سست بنیاد ، اهانت به مقدسات و اعتقادات ملتها را در دستور کار قرار داده و از این طریق سعی در ایجاد تفرقه و اختلال در نظم اجتماعی دارند ، اظهار داشت: ملت مسلمان و انقلابی ایران فراموش نمی کند که خون شهدای گرانقدر بر گردن همین شیاطین است.
نوری زاده سکوت در قبال حرکتهای فتنه گران و به خصوص عوامل اصلی فتنه را جایز ندانست و گفت : مقابله با کسانی که به ارزشهای دینی بی حرمتی کرده و موجب غم و اندوه مقام عظمای ولایت شدند برای ما حکم جهاد در راه خدا را دارد.
مسوول کمیته رسانه ای جمعیت حامیان ولایت از اندیشمندان و صاحب نظران خواست ایده های خود را در رابطه با حفظ و تقویت وحدت ملی به دبیرخانه این جمعیت به نشانی تهران -میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن ارسال کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد