وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

همایش شایسته‌ گزینی جبهه حامیان ولایت برگزار می‌شود

دبیر شورای مرکزی و مدیر روابط عمومی جبهه حامیان ولایت با اعلام این که لیست کامل تهران و سایر استانهای جبهه حامیان ولایت تا چند روز آینده اعلام خواهد شد افزود : همایش بزرگ جبهه حامیان ولایت با عنوان ((شایسته گزینی )) در تاریخ پنج شنبه ۴ اسفند ماه ساعت ۱۵ الی ۱۷ در حسینیه ی فاطمیون واقع در خیابان مجاهدین اسلام برگزار خواهد شد.



محمدنوری زاده افزود : نظر به اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای ایجاد انگیزه و شور برای حضور گسترده درانتخابات همراه با بصیرت افزایی و شایسته گزینی میباشد این جبهه تلاشی وافر داشته و در این راه از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهد بود.

دبیر شورای مرکزی حامیان حضور گسترده ی مردم در انتخابات را مشتی محکم بر دهان دشمنان نظام خواند و گفت : حضور حداکثری مردم در این برهه حساس و انتخاب شایسته آنها نقشه های شوم بدخواهان انقلاب اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد.

نوری زاده اصلی ترین مشخصه ی کاندیداهای مورد حمایت این جبهه را ولایت مداری این افراد عنوان کرد و افزود : کاندیداهای مورد حمایت این جبهه باید ایثارگری ، مجاهدت ،خدمت صادقانه به مردم ،ساده زیستی ،انحراف ستیزی و… را سرلوحه خود قرار داده تا مردم بتوانند انتخابی شایسته داشته باشند .

مدیر روابط عمومی جبهه حامیان ولایت در پایان ولایت فقیه را خط قرمز این جبهه دانست و افزود :این همایش با سخنرانی علی مطهری ، محمدرضا باهنر ،حجت الاسلام ابوترابی فرد و تعداد دیگری از کاندیداها ، مردم و مسئولین برگزار خواهد شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد