وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جریان انحرافی اصلی ترین رقیب اصولگرایان است

دبیر جبهه متحد اصولگرایان در استان اردبیل گفت: جریان انحرافی اصلی ترین رقیب برای اصولگرایان و تمامی گروه های سیاسی کشور در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی است.

حجت الاسلام مهدی نوروزی ظهر جمعه در نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های گروهی استان اضافه کرد: جریان انحرافی وابسته به قدرت و ثروت بوده و می توانند با استفاده از این دو مقوله رقیب بسیار جدی برای اصولگرایان باشند.

وی با اشاره به امکانات جریان انحرافی برای ورود به انتخابات تصریح کرد: جریان انحرافی شاخه هایی درونی در مراکز قدرت و ثروت کشور دارند که با وعده های پست و مقام می توانند در انتخابات مجلس نهم دردسرساز باشند.

نوروزی با بیان اینکه جریان انحرافی در داخل اصولگرایان قرار ندارند، افزود: جریان انحرافی متشکل از تشکیلات سازمان یافته بوده و نمی توان آنها را منبعث از اصولگرایان دانست چون تابع دین و ولایت بودن شاخصه های اصولگرایی است و جریان انحرافی درست در مقابل این شاخصه ها قرار دارند.

وی ریزش و خیزش را از مشخصات جریانهای سیاسی و انتخابات دانست و یادآور شد: ریزش انتخابات ریاست جمهوری 88 اصلاح طلبان هستند که به نوعی آسیب انتخاباتی بودند و رویش انتخابات ریاست جمهوری 88 جریان انحرافی هستند که وابسته به رانت ثروت و قدرت هستند.

دبیر جبهه پایداری استان اردبیل  تصریح کرد: جبهه پایداری در اعتراض به جریان انحرافی از دولت جدا شدند که نشانه بارز آن حضور جریان حامیان دولت است.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری حامی دولت است، انگ زدن به جبهه پایداری را برای دور کردن این جبهه از انتخابات برشمرد و متذکر شد: جبهه پایداری برای حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای تشکیل شده و کسانی که جبهه پایداری را رقیبی برای خود می بینند چهره این جبهه را مخدوش نشان می دهند.

نوروزی ایده اولیه شکل گیری جبهه متحد اصولگرایی را از آن احمدی نژاد برشمرد و تاکید کرد: با پیشنهاد این ایده از سوی وی، سه نفر از بزرگان اصولگرا ماموریت پیدا کردند که جبهه را تشکیل دهند و در این مورد جلسات مختلفی برای بررسی پیشنهاد برگزار گردید.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان با اشاره به اختلافات جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در کشور یادآور شد: این جبهه در اردبیل با دیگر جبهه های سیاسی تعامل خوبی دارد و هم اکنون در این استان در ابتکاری جدید دبیر هر دو جبهه یک نفر انتخاب شده  که بر این اساس اردبیل به خاطر تعامل جبهه متحد اصولگرایان و پایداری در سطح کشور شاخص است.

وی با بیان اینکه بحث گفتمان انتخابات در اردبیل بر عهده جبهه پایداری گذاشته شده است، عنوان کرد: ورود اصل کاندیداها در اردبیل به عهده جبهه متحد اصولگرایان است و جبهه پایداری از نامزدهای انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان حمایت می کند.
 
اهانت به مجلس اهانت به ملت ایران است

دبیر جبهه متحد اصولگرایان در استان در واکنش به اهانت نماینده دولت و رئیس سازمان هدفمندی یارانه ها به مجلس افزود: مجلس شاخصه ملت است و هرگونه اهانت به مجلس اهانت به تمامی ملت ایران است، بنابراین از نمایندگان انتظار عکس العمل بسیار جدی و برخورد مناسب با توهین کنندگان را داشتیم که نتوانستند چنین برخوردی انجام دهند.

وی گفت: تلاش می کنیم خدشه ای به دولت وارد نکنیم اما مجلس باید با قدرت با این نوع رفتارها برخورد می کرد و اگر نمایندگان از وظایف خود عدول نمی کردند چنین اتفاقاتی نمی افتاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد