وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

فشار مقام دولتی به سیما برای مصاحبه غیرچالشی با وزیراقتصاد

یک مقام دولتی با وارد کردن فشارهایی به صدا و سیما خواستار انجام مصاحبه غیرچالشی با وزیر اقتصاد در بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما شد.

به گزارش «جهان» ، این مقام دولتی که سابقه رفاقت با وزیر اقتصاد نیز دارد و خود نیز همواره در مظان اتهامات زیادی است، با فشارهایی که وارد کرد توانست سووالات از قبل طراحی شده ای را برای گفتگوی دیشب سیما با وزیر اقتصاد آماده کند.

 

بر اساس این گزارش سووالات دیشب برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما از وزیر اقتصاد از قبل مشخص بوده و مجری برنامه مذکور دخالت چندانی در طراحی سووالات نداشته است.

 

گفتنی است سیاست های دولت در مورد سکه و ارز طی هفته های اخیر با واکنش گسترده مسوولان غیردولتی، مجلس و مردم مواجه شده بود بطوری که برخی آن را در راستای نمایش "وضعیت شعب ابیطالب در ایران" ارزیابی کردند.

 

پیش از این وزیر اقتصاد علت نوسانات شدید بازار سکه و ارز را به گردن رسانه ها و بخاطر یک پیامک! انداخته بود.

 

شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی هفته گذشته در گفتگو با اخبار ساعت ۱۴ شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی، علت التهاب در بازار ارز و سکه در روز تعطیل یکشنبه(۲۸ صفر) را ارسال پیامک گسترده یک خبرگزاری اعلام کرده و گفت:  این اقدام با فضاسازی رسانه ای همراه بوده و نرخ دروغینی برای قیمت ارز در روزهای تعطیل تعیین شده است.

 

به نظر می رسد که کوتاهی معنادار برخی دولتمردان در بازار سکه و ارز طی هفته های اخیر که انتقادات فراوانی را متوجه‌شان کرد، آنها را به فکر فرار از پاسخ به سووالات مهم و اساسی در این باره کرده است تا جایی که مجبور شوند از پرسیدن سووالات چالشی پیشگیری و جلوگیری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد