وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ملت ایران پاسخ تحریم‌‌ها را در 22 بهمن می‌دهد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه در صورت ماجراجویی نظامی آمریکا در تنگه‌هرمز، ایران در کمترین زمان ممکن دنیا را برای آمریکایی‌ها ناامن می‌کند،‌ گفت: ملت ایران پاسخ تحریم‌‌ها را در 22 بهمن می‌دهد.

محمد کوثری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه تحریم‌های امریکا و انگلیس تنها تنفر ملت ایران را از کشورهای غربی بیتشر می‌کند، اظهار داشت: تجریه ثابت کرده ‌که بخش اعظمی از تحریم‌‌های غرب علیه ملت ایران موجب پیشرفت ملت ایران شده است.

وی با بیان اینکه تحریم‌ نفتی ملت ایران در هر صورت که اجرایی شود، ملت ایران را متضرر نخواهد کرد، گفت: اگر غربی‌ها از خرید نفت ایران صرف‌نظر کنند، ما نفت را به مشتریان غیراروپایی خواهیم فروخت و اما اگر اخلالی در فروش نفت ایران انجام شود، قطعا تنگه هرمز بسته خواهد شد.

کوثری با بیان اینکه در صورت بسته‌شدن تنگه هرمز آمریکا با همه هم‌پیمانانش قادر به باز کردن این تنگه نخواهد شد، گفت: اگر آمریکا بعد از بسته شدن تنگه هرمز به دنبال ماجراجویی باشد، ایران در کمترین زمان ممکن دنیا را برای آمریکایی‌ها ناامن خواهد کرد و در این صورت تمامی نظامی‌ها آمریکا برای حفظ جان خود مجبور به فرار از منطقه خاورمیانه خواهند شد، البته در صورت تهاجم و درگیری نظامی، ایران اجازه فرار به نظامیان آمریکایی نیز نخواهد داد، لذا مصلحت آمریکا در این است که ایران قدرتمند را بپذیرد و به دنبال ماجراجویی نظامی نباشد.

نایب رئیس‌کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: واکنش مردم در تحریم‌های اخیر و احتمال تحریم نفتی در راهپمایی22 بهمن به جهانیان اعلام خواهد شد.

وی افزود: ملت ایران با حضور آگاهانه در راهپیمایی22 بهمن، به جهانیان اعلام خواهند کرد ملتی متحد در برابر زیاده‌خواهی دشمن هستند و تحریم‌ها را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
باران شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 http://sarallah-z.blogfa.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
به ما هم سری بزنید
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد