وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دو جریان انحرافی و فتنه؛بازوهای استکبار جهانی

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس دو جریان انحرافی و فتنه را بازوهای استکبار جهانی در داخل کشور خواند و گفت: اگر این جریانات در فعالیت‌های انتخاباتی خود موفق نشوند، اقدامات ضد امنیتی پس از انتخابات را کلید می زنند.

نادر قاضی‌پور در گفت‌و‌گو با خانه ملت، با یادآوری تلاش استکبار جهانی برای ناامن کردن فضای اجتماعی کشور، گفت: ‌ به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای، هدف گلوله قرار گرفتن جمعی از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در خرم آباد از سوی دو نفر موتورسوار، ترور مولوی مصطفی جنگی زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان راسک از جمله مصادیق آن تلاش‌ها است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس می‌خواهند با ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه ایران، نیروهای وفادار به جمهوری اسلامی را از صحنه خارج کنند اما غافل از آنکه اقدامات آن‌ها عزم ملی ایرانیان را در پاسداری از حریم کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب مستحکمتر می‌کند.
وی با یادآوری برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس در ۱۲ اسفند، افزود: مردم در رقابت سیاسی پیش رو با شور و نشاط خوبی در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و این به آن معنا است که حوادث تروریستی اخیر روی روحیه ملت ایران هیچ اثری منفی بر جای نمی‌گذارد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس، دو جریان انحرافی و فتنه را بازوهای استکبار جهانی در داخل کشور خواند و تصریح کرد: ‌ عوامل این دو جریان با دریافت حمایت‌های مالی و سیاسی انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی در عرصه رقابت سیاسی پیش رو قصد نقش آفرینی دارند که اگر موفق نشوند اکثریت مجلس را بدست آورند می‌خواهند اقدامات ضد امنیتی انجام دهند.

عضو فراکسیون اصولگرایان با یادآوری هوشیاری شورای نگهبان قانون اساسی در نظارت بر فعالیت نامزدهای نمایندگی مجلس، تأکید کرد: هر نامزدی خلاف مصالح و منافع نظام جمهوری اسلامی ایران رفتار کند از سوی هیئت‌های نظارت رد صلاحیت می‌شوند، ضمن آنکه مردم آگاه هستند و نمی‌گذارند پای نامزدهای جریانات انحرافی و فتنه به مجلس برسد.
یک گروه از نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در خرم آباد صبح امروز شنبه (یکم بهمن) از سوی دو نفر موتورسوار هدف گلوله قرار گرفتند که در جریان این حادثه تروریستی یک نفر شهید و یک نفر مجروح شدند. این نیرو‌ها منتظر آمدن سرویس و مراجعه به محل کار بودند.

مولوی مصطفی جنگی زهی در حالی روز جمعه (۳۰ دی) در مسیر چابهار- سرباز به دست افراد نا‌شناس به شهادت رسید که پیش از این گروهک جند الشیطان در بیانیه‌های مختلفی وی را تهدید به قتل کرده بود.
شهید مصطفی احمدی روشن یکی از دانشمندان هسته‌ای کشور، صبح روز چهارشنبه (۲۱ دی) از سوی عوامل دشمن ترور شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد