وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

«احمدزاده» بر صندلی «رحیمی» تکیه می‌زند؟

گرچه رحیمی ظاهرا سخنگوی سیاسی دولت است اما بنا به دلایلی، منزل‌گاه بعدی احمد‌ زاده در دولتی که 20 ماه از پایان کار آن بیشتر زمان باقی نیست، سخنگویی سیاسی دولت خواهد بود.

"احمدزاده به دلایلی که گفته بعدا می‌گوید، خواست در جایی دیگر در دولت مشغول باشد". این جمله رئیس‌جمهور در مراسم تودیع و معارفه رئیس‌ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است که 10 دی در نهاد ریاست جمهوری ایراد شد.

احمدزاده کرمانی که در دولت دهم توانست از ریاست مرکز مطالعات و پایش راهبردی و آموزش وزارت کشور به استانداری شیراز نقل مکان کند، گذشته از افت‌وخیزهایش در دوران تصدی بر استانداری شیراز، این‌بار توانست معاونت رئیس‌جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به سرعت طی کند و آن را در اختیار بگیرد.

اما این تمام ماجرا نیست و مدیریت بر سازمان پرحاشیه‌ای که پیش از او اسفندیار دولت و بقایی نیز در آن ریاست کرده بودند، کار ساده‌ای نبود و سرانجام احمدزاده پس از حدود 8 ماه تکیه بر ریاست این سازمان از معاونت رئیس‌جمهور استعفا داد، هرچند امروز نقل قول‌های مختلفی از دلیل این استعفا بحث برانگیز او از معاونت رئیس جمهوری شنیده می‌شود.

پس از تکذیب چندین‌باره و غیر رسمی خبر استعفای احمدزاده از ریاست سازمان میراث فرهنگی و پیش از تایید نهایی این استعفا، رسانه‌ها از تلاش جریان انحرافی برای گماشتن احمدزاده در ستاد انتخابات کشور خبر می‌دادند که البته این خبر نه از سوی احمدزاده بلکه از سوی وزارت کشوری‌ها تکذیب شد.

اما اکنون با گذشت نزدیک به یک ماه از رفتن احمدزاده از سازمان میراث فرهنگی و اظهارات مبهم رئیس‌جمهور درباره محل کار احمدزاده، این‌بار برخی گمانه‌ زنی‌ها از جلوس او بر مسند سخنگویی سیاسی دولت که عملا پس از دولت نهم تنها کارویژه‌اش تشریح مصوبات استانی دولت در استان‌ها از زبان رحیمی بوده، حاکی است.

گرچه پیش از این نیز اخبار دیگری از ریاست احمد زاده بر مسند بازرسی ویژه رئیس‌جمهور که روزگاری برادر احمدی‌نژاد و منتقد فعلی حلقه انحرافی دولت در آنجا بود، حکایت می‌کرد، اما با این حال، بنا به دلایلی که در سطور بالا به آن اشاره شد، احتمالا منزل‌گاه بعدی احمد‌ زاده در دولتی که 20 ماه از پایان کار آن بیشتر زمان باقی نیست، سخنگویی سیاسی دولت خواهد بود.
_______________________________
تهیه شده در حوزه دولت خبرگزاری فارس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد