وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

غضنفر آبادی:رقابت سیاسی بهانه نقض اخلاق انتخاباتی نیست

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه رقابت سیاسی بهانه نقض اخلاق انتخاباتی نیست گفت: به بهانه ایجاد رقابت سیاسی نباید اتحاد اصولگرایان را خدشه دار کرد و یا اعتبار سیاسی و دینی بزرگانی مانند آیت الله مهدوی کنی و آیت الله مصباح یزدی را زیر سئوال برد.

 

حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی در خصوص بولت سازی های اخیر با بیان اینکه القای اختلاف و انشقاق در میان اصولگرایان اشتباه فاحش و بزرگی است اظهار داشت: ایجاد اختلاف در آستانه انتخابات و با توجه و تاکیدات رهبری بر لزوم حفظ وحدت به مصلحت اصولگرایان نیست و از جانب هر گروه و یا جبهه ای که انجام شود اشتباهی فاحش و بزرگ است.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی حفظ انسجام و اتحاد را انتظار رهبری از احزاب و گروه های سیاسی در آستانه انتخابات دانست و تصریح کرد: انشقاق و تفرقه شکست اصولگرایان در انتخابات آتی را در پی دارد.

وی تاکید کرد: آیت الله مهدوی کنی و آیت الله مصباح یزدی هر دو از بزرگان انقلاب و نظام هستند که در راستای وحدت احزاب و گروه های اصولگرا و معتقد به آرمان های انقلاب تلاش می کنند و در واقع هم دوش با یکدیگر در راستای این هدف بزرگ گام برمی دارند و در تقابل با یکدیگر نیستند.

غضنفر آبادی افزود: به بهانه ایجاد رقابت سیاسی نباید اتحاد اصولگرایان را خدشه دار کرد و یا شخصیت و اعتبار سیاسی و دینی بزرگانی مانند آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مهدوی کنی را زیر سئوال برد.

وی تاکید کرد: با توجه به شناختی که از جبهه پایداری دارم اعضای این تشکل انقلابی را با درایت تر از این می دانم که با انتشار مطالبی به وحدت اصولگرایان خدشه وارد کنند.

غضنفر آبادی با اشاره به تعریف های متفاوت جبهه پایداری و جبهه متحد از اصولگرایی گفت: این تفاوت سلایق در جزئیات است و باید دانست که حفظ وحدت میان دو تشکل معتقد به امام انقلاب و ولایت فقیه مهمتر از اصرار بر برخی تفاوت های جزئی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد