وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نامزدهای انتخابات به مردم دروغ نگویند

نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت:نامزدهای انتخابات مجلس برای دستیابی به کرسی این نهاد مقدس به مردم دروغ نگویند

 

 

حجت الاسلام والمسلمین'علی محمدی'شامگاه شنبه در هیات محبان الرضا(پیروان ولایت)در محله

'طرشت'تهران افزود: نماینده امانتدار رای مردم است و نامزدهای انتخابات نباید برای ورود به مجلس به مردم دروغ بگویند.

وی گفت: جمهوری اسلامی امانتی در دست ماست و نمایندگان مردم نیز امانتدار آنها هستند که سرنوشت مردم و مملکت در دستان آنها قرار می گیرد.

محمدی با تاکید بر اینکه نامزدها به قولهایی که می دهند باید عمل کنند، اظهار داشت: برخی کارها و مسئولیتها از جمله امور اجرایی کشور دراختیار نمایندگان مجلس نیست ازاین رو نامزدهای انتخاباتی نباید به مردم قولهای نادرست بدهند.

** آمریکا و رژیم صهیونیستی مظهر تروریسم

محمدی درقسمت دیگر سخنانش باتاکید بر اینکه آمریکا مظهر تروریسم دولتی و جنایت علیه بشریت است،بیان داشت: ترور دانشمندان و نخبگان ایرانی توسط دستگاه های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی نمونه بارز جنایت علیه بشریت است.

وی با اشاره به دلایل اقدامات تروریستی استکبار جهانی در ایران اظهار داشت: دشمنان بدنبال جلوگیری از پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی هستند و نمی خواهند ایران اسلامی در عرصه های جهانی پیشرفت کند از این رو اقدام به ترور نخبگان و دانشمندان ایرانی می کنند.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: با یاری خدا و پیروزی انقلاب اسلامی، فکر جوانان انقلابی ایران شکوفا شد و جمهوری اسلامی در بسیاری از زمینه های علمی پیشرفت شگرف کرد و در دنیا مطرح شد.

وی با اشاره به جنایات آمریکا در دیگر کشورهای دنیا گفت: آمریکا مظهر دروغ و جنایت در جهان است و همواره ادعا می کند طرفدار حقوق بشر است ولی جنایتهای ایالات متحده در عراق، افغانستان، ایران، یمن، بحرین و دیگر کشورها نمونه بارزی از دروغگویی آمریکا در عرصه بین الملل است.

** پیامبر اسلام (ص)، بهترین الگوی انسان کامل است

محمدی در قسمت دیگر سخنان خود پیامبران و ائمه اطهار (ع) را الگوی کاملی برای بشر خواند و گفت: در بین تمام پیامبران، پیامبر اکرم (ص) بهترین الگو و نمونه کامل برای بشر است.

وی زندگی پیامبر اکرم(ص)را به سه بخش شخصی، عمومی و سیاسی تقسیم کرد و افزود: اساس زندگی پیامبر اسلام(ص) در زندگی شخصی خود سادگی و دوری از تجملات بود و با اینکه منابع زیادی مالی در اختیار ایشان بود ولی زندگی بسیار ساده ای داشتند.

محمدی تاکید کرد: زندگی پیامبر اکرم(ص) چه قبل از رسالت و چه پس از آن، بسیار درخشان و الگو بوده است.

نماینده ولی فقیه درسازمان اوقاف بااشاره به یکی دیگر از خصایص ممتاز زندگی پیامبر(ص)در مسایل عمومی بیان داشت: زندگی پیامبر اکرم (ص) در طول عمر با برکتشان در سطح مردم و در کنار مردم بود.

وی اظهار داشت: زندگی سیاسی حضرت محمد (ص) بر اساس قانون و رعایت آن بود و ایشان در برخورد با حاکمان هیچگاه سازش نکردند.

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین بااشاره به روایتی از پیامبر اسلام(ص) در باره تضمین شدن بهشت برای انسانها در صورت رعایت کردن شش کار گفت: اگر انسان دروغ نگوید، به وعده خود عمل کند،در امانت خیانت نکند،مواظب چشمهایش باشد،پاکدامن باشد و مراقبت دستان و زبانش باشد و به کسی تهمت نزند بهشت برای او تضمین شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد