وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

صهیونیست‌ها: برای توقف ایران هسته‌ای، موساد اوباما را ترورکند

سردبیر یک نشریه یهودی معروف و ذی‌نفوذ در محافل یهودی-صهیونیستی برای متوقف کردن ایران هسته‌ای سه راه پیشنهاد کرد و افزود که مناسب‌ترین راه ترور رئیس جمهوری آمریکا توسط موساد است.

سردبیر نشریه «آتلانتا تایمز یهودی» پیشنهاد کرد که برای متوقف کردن ایران هسته‌ای، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا را ترور کند.

به گزارش آتلانتا تایمز یهودی، اندرو ادلر (andrew adler) سردبیر این نشریه به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرد که برای دفاع از اسرائیل در مقابل تهدید ایران به موساد و عوامل آن در آمریکا اجازه بدهد که اوباما را ترور کند.

ادلر در این مقاله مدعی شد که اسرائیل برای مقابله با ایران هسته‌ای سه گزینه پیش رو دارد:

1- حمله پیشدستانه به حماس و حزب‌الله.

2- حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران.

3- چراغ سبز دادن به جاسوسان موساد در آمریکا برای ترور باراک اوباما، تا بدینوسیله قدرت به معاون اول او [جو بایدن که در روزهای اولیه انتصاب خود اعلام کرد وی یک صهیونیست است] منتقل شود تا وی سیاستی را در پیش بگیرد که آمریکا با آن به اسرائیل در محو کردن دشمنان خود کمک کند.

وی در ادامه تصریح می‌کند که برای حفظ موجودیت اسرائیل راه سوم مناسب‌تر است.

این مقاله در محافل یهودی در آمریکا و رژیم صهیونیستی جنجالی برپا کرده است. ادلر نویسنده این مقاله از نویسندگان معروف یهودی و ذی‌نفوذ در محافل یهودی است.

این خبر را رسانه‌های مختلف آمریکایی و اسرائیل از جمله هافینگتون پست و روزنامه هاآرتص نیز منتشر کرده‌اند.

به گفته برخی کارشناسان، ارائه راهکارهایی از این دست بیش از هر چیز نشان‌دهنده سردرگمی و ناتوانی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هایی است که در زمان کنونی همزمان فشار سیاسی،‌ اقتصادی، تهدید نظامی و سیاست ترور مغزهای متفکر ایرانی را در پیش گرفته‌اند اما هیچ یک در قبال ایران موثر نبوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد