وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تشکر نشریه رسایی از عوامل بولتن جنجالی

فردا نوشت:

نشریه ۹ دی از تمامی تهیه کنندگان بولتن توهین به اعضای جبهه متحد و شخص آیت الله مهدوی کنی تشکر کرد!



هفته نامه ۹ دی به صاحب امتیازی حمید رسایی با ارسال پیامک هایی تاکید کرده که هیچ توهینی در این جزوه دانشجویی به علما و اشخاص دیگر نشده است. بلکه این جزوه پاسخی است به توهین‌هایی که به جبهه پایداری توسط برخی اشخاص و سایت‌ها شده است.

این نشریه همچنین با انتقاد از عدم انتشار متن کامل بولتن از سوی رسانه‌ها! از تهیه کنندگان جزوه تشکر و خاطر نشان کرده که در شماره آینده متن کامل آن را منتشر می‌کند.

تکمیلی:

روابط عمومی نشریه 9 دی در واکنش به انتشار خبری در باره این نشریه پاسخی را فرستاده است که همراه با تو ضیحات فردا از نظرتان می گذرد:

بسمه تعالی

مدیر مسئول محترم سایت فردا

با سلام

پیرو درج خبری توهین آمیز در آن سایت مبنی بر این که نشریه 9 دی از توهین کنندگان به آیت الله مهدوی تشکر کرد، لطفا طبق قانون مطبوعات متن ذیل را به عنوان جوابیه این نشریه در آن سایت منتشر نمایید.

روابط عمومی هفته نامه 9 دی

سایت فردا در خبری با تیتر " تشکر نشریه رسایی از توهین‌کنندگان به آیت‌الله مهدوی‌کنی! " در تلاش است تا چنین القا نماید که عده ای به دنبال اهانت به آیت الله مهدوی کنی هستند و هفته نامه 9 دی که تاکنون بارها و بارها تیترها و عکس های خود را به حمایت از آیت الله مهدوی کنی اختصاص داده نیز به دنبال توهین به این عالم محترم است! اکنون بجاست که این سایت به چند سئوال پاسخ دهد:

1 . چرا سایت فردا صراحتا اعلام نمی کند که چه قسمتی از این متن دانشجویی اهانت آمیز است.

2 . چرا سایت فردا حاضر نیست متن کامل این جزوه را منتشر کند؟ سایت فردا حتی از انتشار متن کامل پیامک 9 دی هم ابا دارد و در خبر خود پیامک 9 دی را ناقص منتشر کرده است؟ چرا؟

3 . چرا سایت فردا از افروغ که به نقد حاکمیت و در مواردی نقد رهبری پرداخته به بهانه این که نباید جلوی تضارب افکار را گرفت، ‌دفاع می کند ولی انتشار متنی را که به شبهات منتشر شده توسط این سایت و سایتهای دیگر می پردازد و برخی نظرات را نقد می کند، توهین می داند و از انتشار آن جلوگیری می کند؟

4 . باز تاکید می کنیم که سایت فردا اگر راست می گوید به تعبیر قرآن کریم "قل هاتوا برهانکم ان کنتم صادقین" عمل کند و متن کاملی که توسط جمعی از دانشجویان در قالب فایلی در صفحه مجازی تهیه شده را منتشر کند و قضاوت را به خوانندگان واگذارد.

5. چرا متنی که در فضای مجازی و اینترنتی منتشر شده را انتشار میلیونی یک جزوه با هزینه میلیاردی معرفی می کنند در حالی که یک نسخه از آن هم چاپ نشده و فقط در فضای مجازی در اختیار برخی قرار گرفته.

6 . هفته نامه 9 دی همانطور که از ابتدا دفاع از دلسوزان انقلاب به ویژه دانشجویان جوان و انقلابی را وظیفه خود دانسته، اکنون نیز در برابر تخریب های ناجوانمردانه افسران جوان جنگ نرم می ایستد و اعلام می کند که متن کامل این جزوه را در اولین شماره پیش رو (8بهمن) منتشر خواهد کرد تا سیه شود هر آن که در او غش باشد.


توضیحات «فردا»

با تشکر از هفته نامه 9 دی ذکر چند نکته ضروری است؛

1- فردا در گزارشی که از بولتن 80 صفحه ای منتشر کرده است به روشنی تعریض های توهین آمیز را بر شمرده است و به آنها اشاره کرده است.

2- سایت فردا ضرورتی نمی بیند که بولتنی را که در راستای انشقاق میان نیروهای انقلاب تهیه شده است را منتشر کند و گزارش نشر این بولتن هم را راستای هشدار و انذار به نیروهای انقلاب درباره براه انداختن خط تبلیغی جدید از سوی دوستان غفلت زده  تهیه شد.
 در پیامک نشریه 9 دی نیز آمده است:
« 9دی ضمن تشکر از تهیه کنندگان این جزوه متن کامل آن را منتشر می کند...» که به این امر در متن خبر اشاره شد.

3- متاسفانه خط تبلیغی ای که برادران ما راجع به دکتر افروغ به راه انداخته اند نهایت بی تقوایی و بی اخلاقی است . بهتر است برادران ما مشخص کنند در کجای آن سخنان به نقد حاکمیت و خدای نکرده نقد رهبری پرداخته شده بود؟ از سوی دیگر مقایسه این بولتن با سخنان آقای افروغ هم قیاس مع الفارق است. به نظر می رسد این برخوردهای چکشی با کسی که عمر خود را صرف دفاع تئوریک از مبانی انقلاب و سیره امام راحل و رهبر حکیم انقلاب نموده است صحیح نباشد

4- خداوند به همه ما حسن عاقبت عطا فرماید...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد