وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انتخاب نامزدهای جبهه متحد با 3 نظر سنجی

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: در میان نامزدهای اصولگرا در نهایت نامزدی، نامزد جبهه متحد معرفی خواهد شد که در نظرسنجی‌ها مقبولیت بیشتری کسب کرده باشد. در همین ارتباط پیشنهاد سه بار نظرسنجی پیشنهاد شده است.



به گزارش خبرگزاری فارس، غلامعلی حدادعادل در همایش جبهه متحد اصولگرایان مازندران در سالن اجتماعات هلال احمر، اظهار داشت: انتخابات 12 اسفند فرصت ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه از سال 81 تاکنون مردم ما در انتخابات به اصولگرایان رای داده‌اند، گفت: این راه باید ادامه یابد.

حدادعادل با طرح این پرسش مبنی بر اینکه مقصود از اصولگرایی چیست و مراد ما از اصولگرایان، چه کسانی هستند، تصریح کرد: اصولگرایی قبل از آنکه جمعیت یا تشکل اطلاق شود نحوه تفکر و عمل سیاسی مشخصی است که چتر فراگیری دارد.

این مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اصولگرایی را تبیین کرده و یک به یک برشمردند، ادامه داد: جریانی از سال 76 در کشور به نام اصلاحات پدید آمد و ما بر آن شدیم به تصور درستی از اصولگرایایی دست یابیم.

عضو جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به اینکه مردم وفاداری خود را به ارزش‌ها با رای دادن به نامزدهای اصولگرا در یک دهه ثابت کردند، بیان داشت: معیارهای ما همان منشور اصولگرایی است.

وی خاطرنشان کرد: شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در تهران بنا ندارد در انتخاب نامزد در استان‌ها دخالت کند.

حدادعادل یادآور شد: برای اینکه رقابت شکننده نداشته باشیم اینگونه طراحی شده که در میان نامزدهای اصولگرا در نهایت نامزدی، نامزد جبهه متحد معرفی شود که در نظرسنجی‌ها مقبولیت بیشتری کسب کرده باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بعضی شرایط حتی پیشنهاد سه بار نظرسنجی کردیم، بیان داشت: تا اختلافی در داخل خانواده اصولگرایی باقی نماند.

حدادعادل گفت: اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد، اما سعی ما بر این است عرصه را به صحنه درگیری و جدال لفظی و نزاع مبدل نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما بنا نداریم انتخابات را به صحنه درگیری درونی مبدل کنیم تا آنانی که در تاریکی نشسته‌اند و روشنایی را می‌بینند هم در دلشان بخندند و هم به ما بخندند.
این مسئول بیان داشت: اگر وحدت کامل حاصل نشود سعی بر این است که به حداکثر اشتراک ممکن در ارائه لیست برسیم.

حدادعادل گفت: اگر در سرشاخه‌ها اختلافی پیدا شد لازم نیست ادامه این اختلاف به ساقه و ریشه هم کشیده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم رقابت در درون اصولگرایان نباشد، تصریح کرد: اگر رقابتی پیش آمد باید بر پایه اخلاق و انصاف باشد.

عضو جبهه متحد اصولگرایان ادامه داد: هر فردی که وعده بی‌حساب و کتاب به مردم می‌دهد باید به او شک کرد چرا که انسان عاقل در حدود اختیارات خود وعده می‌دهد و مجلس هم وظایف مشخصی دارد.

این مسئول اضافه کرد: در پاکی نماینده باید حساس باشیم به این دلیل که فراوان دیده‌ایم اشخاصی که مساله خود را با خدا حل نکرده‌اند وقتی قدرت سیاسی به دستشان برسد مانند تیغ دادن در کف زنگی مست است که باید به خدا پناه ببریم.

وی یادآور شد: کسانی که نتوانسته‌اند پا روی نفس خود بگذارند نباید پا بر کرسی قدرت بگذارند.
حدادعادل خاطرنشان کرد: تفاوت انتخابات مجلس نهم با انتخابات مجلس هشتم در شرایط منطقه است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز نهضت بیداری آغاز شده و دشمنان چه اعتراف بکنند یا نه، اذعان داریم که بیداری اسلامی منطقه تحت تاثیر انقلاب اسلامی است.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز چشم دنیا متوجه ایران است، بیان داشت: باید تلاش کنیم مردم حضوری دشمن‌شکن در عرصه انتخابات داشته باشند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گفت: به خاطر بیداری اسلامی، عصبانیت غربی ها علیه ما بیشتر شده و به تحریم و ترور روی آورده‌اند و باید بدانیم که این افزایش فشارها به خاطر خالی کردن صحنه است.

حدادعادل متذکر شد: مردم باید با حضور خود نشان دهند که بصیرت دارند و دشمن را در هر لباسی می‌شناسند و قطعا مردم این کار را خواهند کرد.

وی با بیان اینکه فعالان سیاسی کاری نکنند که موجب سردرگمی مردم شود، عنوان کرد: اگر ما درست عمل کنیم، مردم همان دریای زلال همیشگی هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: امیدوارم مازندران همچنان با وفاداری به اسلام و انقلاب، بر افتخاراتش بیفزاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد