وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مشاور شهردار تهران:تابع تصمیمات جبهه متحد اصولگرایان هستیم

مشاور شهردار تهران گفت:حامیان قالیباف، قائل به هیچ گونه سهم‌خواهی به عناوین مختلف از مجموعه اصولگرایی نیست و لیست جداگانه‌ای را برای انتخابات مجلس نهم نخواهد داد.

رضا شیران خراسانی مشاور محمدباقر قالیباف شهردار تهران و عضو جبهه متحد اصولگرایان در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: براساس تصمیمات گرفته شده در جهت وحدت هرچه بیشترین اصولگرایان، حامیان قالیباف، قائل به هیچ گونه سهم‌خواهی به عناوین مختلف از مجموعه اصولگرایی نیستند و لیست جداگانه‌ای را برای انتخابات مجلس نهم نخواهند داد و با جدیت تمام از همان لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت نموده و کاملاً در چارچوب جبهه اصولگرایان حرکت خواهند نمود.

وی در ادامه با تأکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی افزود: در تمام عرصه‌های انتخاباتی یکی از مهمترین اهداف دشمنان ،تشویش اذهان عمومی نسبت به انتخابات و عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بوده است اما مردم ما هر روز آگاه‌تر از گذشته حضور حداکثری را در انتخابات مجلس نهم خواهند داشت.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب کاندیداها در مجموعه اصولگرایی تصریح کرد: با توجه به اینکه مجلس بنا بر فرمایش حضرت امام (ره) در رأس امور است، باید با یک نگاه ویژه و براساس معیارهای اسلامی و انقلابی نسبت به انتخاب کاندیداها اقدام نمود.

وی در آخر هرگونه سهم‌خواهی را در انتخابات خلاف حرکت اصولگرایی و اهداف اصولگرایانه دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد