وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قالیباف:زندگی مادی و معنوی خود را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم

این گونه نشست ها بیشتر برای من و امثال من اثرگذار است چون اگر در این دنیای پر زرق و برق و پر فراز و نشیب حواسمان پرت شود، با دیدن شما عزیزان به خودمان بر می گردیم و یادمان می آید که از چه نسلی هستیم و این مسئولیت ها به چه قیمتی در دست ما قرار گرفته است.

 

 

 دکتر محمدباقر قالیباف در  همایش فصلی جانبازان که در مجموعه ورزشی و فرهنگی جانبازان قمر بنی هاشم(ع) در منطقه ٢٠ برگزار شد ، ضمن اشاره به اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: اربعین توانست نهضت امام حسین(ع) را به جهانیان معرفی کند ؛ همانطور که نهضت و انقلاب ما را اربعین شهدای ما به پیروزی رساند.

 

قالیباف در ادامه رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران را از وظایف شهرداری دانست و گفت: بر این باوریم که رسیدگی به مشکلات و مسایل جانبازان و ایثارگران تنها بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست و هر کس در هرجا امروز نسبت به این قشر عزیز وظیفه دارد، ما نیز در شهرداری تهران به سهم خود نسبت به این عزیزان وظیفه داریم.

 

وی با بیان این که قرار شده هر فصل چنین نشست هایی برگزار شود، خاطرنشان کرد: این گونه نشست ها بیشتر برای من و امثال من اثرگذار است چون اگر در این دنیای پر زرق و برق و پر فراز و نشیب حواسمان پرت شود ، با دیدن شما عزیزان به خودمان بر می گردیم و یادمان می آید که از چه نسلی هستیم و این مسئولیت ها به چه قیمتی در دست ما قرار گرفته است.

 

قالیباف با اشاره به اینکه ما در انقلاب باورهایی داریم که باید آن ها را زنده نگاه داریم، تصریح کرد: همانطور که به دوستان بسیجی هم گفته ام، یک روز نیاز بود بسیج در میدان جنگ حضور داشته باشد و امروز هم باید کارهای شهرداری را با توجه به آن ارزش ها و باورهای مدنظر پیش ببریم.

 

شهردار تهران شهرداری را متعلق به مردم دانست و گفت: ما وظیفه داریم به خانواده های ایثارگران و شهدا بدون حاشیه و منت رسیدگی کنیم و با همان فرهنگی که در دوران دفاع مقدس به آن اعتقاد داشتیم کارها را انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: بر این اعتقادم تا زمانی که ما در مجموعه شهرداری هستیم حداقل وظیفه مان این است که کارهای خانواده شهدا و ایثارگران روی زمین نماند و کارهای حوزه شهرداری را به سرعت انجام دهیم.

 

قالیباف اضافه کرد: در بحث مربوط به حقوق شهروندی خیلی از کارها روی زمین مانده اما حتما در مباحثی چون پیاده روسازی و مناسب سازی، اقداماتی که در این دوره انجام شده قابل قیاس با گذشته نیست اما باید قبول کنیم که مشکلاتی هم وجود دارد.

 

وی به برخی ملاقات های خود با شهرداران کلان شهرهای دنیا اشاره کرد و گفت : وقتی مقام های شهرداری های دیگر شهرها و کلان شهرهای دنیا می فهمند شهر تهران که جزو ٢٤ کلان شهر دنیاست، با جمعیتی بالغ بر ١٠ میلیون نفر کانال تاسیسات ندارد متعجب می شوند. ما معتقدیم این مشکلات وجود دارد اما با همان فرهنگ جهادی قابل حل است.

 

شهردار تهران با اشاره به احداث تونل تاسیسات برق و مخابرات پروژه صدر نیایش ظرف مدت 6 ماه گفت: در این پروژه همان همرزمان دوران دفاع مقدس با همان روحیه در ٦ ماه طراحی ، حفاری ، لاینینگ و کابل گذاری و انتقال برق را انجام دادند.

 

شهردار تهران در ادامه وجود فرهنگ حسینی (ع) و اهل بیت را باعث نشاط معنوی و مادی دانست و گفت:  انقلاب، نظام و شهدای ما متعلق به مکتب اهل بیت هستند و راه نجات بشریت هم همین است . هر جا از این مسیر خارج شدیم کارهای ما دچار مشکل شده است. هرجا رفته ایم کارهای دیگر کنیم و به سبک دیگر عمل کنیم به بن بست خورده ایم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد